شناسهٔ خبر: 66774086 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

یک وکیل دادگستری:

اولویت اصلی آیت‌الله رییسی توجه به مشکلات مردم بود/ دولت باید این خط مشی را ادامه دهد

زهرا میرزایی

یک وکیل دادگستری گفت: آیت الله رییسی اولویت اصلی خود را بر مبارزه با فساد و تلاش در کنترل وضعیت‌ها و موقعیت‌های فسادآمیز می دانست و اراده اش بر این موضوع استوار بود.

صاحب‌خبر -

عباس تدین در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن تسلیت شهادت آیت الله رییسی و هیات همراهش گفت: ویژگی بارزی که آیت الله رییسی داشت، بحث مردمی بودن ایشان و توجه به مسایل و مشکلات مردم و تلاش در حل این معضلات و مشکلات  در دوران ریاست قوه قضاییه و و ریاست جمهوری بود. 

وی افزود: آیت الله رییسی در زمانی که در مسند ریاست قوه قضاییه بود، اولویت اصلی خود را بر مبارزه با فساد و تلاش در کنترل وضعیت‌ها و موقعیت‌های فسادآمیز می دانست و اراده اش بر این موضوع استوار بود و تغییراتی که در زمان ریاست او در قوه قضاییه انجام شد، همین ویژگی و هدف را نشان می داد. پس از اینکه ایشان ریاست قوه مجریه را برعهده گرفت، این خط مشی را ادامه داد و همواره در سخنرانی های خود و جلساتی که برگزار می شد،  این هدف و موضوع را دنبال می کرد.

تدین ادامه داد: ایشان در نشستی  که بین سران قوا برگزار می شد، همین این  موضوع را مورد تاکید قرار  داده بود که اگر می خواهیم یک دولت  و جامعه سالم و یک دولت مورد اعتماد مردمی داشته باشیم، باید رضایت مردم در عملکرد خود را نشان داده  و مبارزه با فساد را باید مورد توجه قرار بدهیم؛ بنابراین خط مشی فکری ایشان از دوران ریاست قوه قضاییه تا ریاست جمهوری ادامه یافت و ادامه هم پیدا کرد.

وی در پایان گفت:  به نظر می رسد در دولت آتی و در اقدامات آینده هم باید خط مشی آیت الله رییسی دنبال شود تا به ثمر و نتیجه مثبتی برسد.

انتهای پیام 

نظر شما