شناسهٔ خبر: 66772158 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایبنا | لینک خبر

بیانیه شورای فرهنگ عمومی مازندران در پی شهادت رئیس‌جمهور؛

ایستادگی مجاهدانه و پایدار در عهد صادقانه با پروردگار

مازندران-شورای فرهنگ عمومی، اتحادیه چاپخانه‌داران و اتحادیه موسسات قرآنی مازندران در پیام‌های جداگانه شهادت رئیس‌جمهور و هیئت همراه را تسلیت گفتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در ساری، در پی درگذشت شهادت‌گونه حجت‌الاسلام سیّد ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور اسلامی ایران، دکتر امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه، حجت‌الاسلام آل‌هاشم نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی، رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و همراهان گرامی ایشان در سانحه هوایی، شورای فرهنگ عمومی استان مازندران پیام تسلیتی بدین شرح اعلان می کند:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

انا لله و انا الیه راجعون

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضی نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

شورای فرهنگ عمومی استان مازندران، ضایعه جانگداز و شهادت‌گونه خادم‌الرضا، عالم برجسته، رئیس جمهور مردمی و پرتلاش، جناب حجت‌الاسلام والمسلمین آقای حاج سید ابراهیم رئیسی و همراهان گرامی ایشان رحمت الله علیهم را به محضر حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، نائب برحقشان حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، ملت شریف ایران و خانواده معزز ایشان تسلیت و تعزیت عرض می‌نماید.

جناب حجت‌الاسلام والمسلمین آقای حاج سید ابراهیم رئیسی به شایستگی خادم ملت ایران بود و در تمامی دوران خدمت خود در هر منصبی، مجاهدانه و خستگی‌ناپذیر در مسیر رشد و تعالی ایران عزیز و سربلندی ملت کوشید و همواره در عهد صادقانه خود با خداوند متعال پایدار ماند و مجاهدانه ایستاد و این چنین با خدمت شهادت‌گونه در کنار سایر خدمتگزاران عاقبت بخیر گردید و به درجه رفیع خادم شهید نائل آمد.

رهبر معظم انقلاب در توصیف این شهید خادم‌الرضا فرمودند: «رئیسی عزیز خستگی نمی‌شناخت».

اینک ملت شریف ایران، خدمتگزار صمیمی و مخلص و با ارزشی را از دست داد که همواره مشکلات مردم دغدغه ایشان و رضایت الهی سرلوحه کار بود. در حزن این حادثه سنگین، شخصیت‌های برجسته‌ای مانند حجت‌الاسلام آل‌هاشم امام جمعه محبوب و معتبر تبریز، جناب آقای امیر عبداللهیان وزیر خارجه مجاهد و فعال، جناب آقای مالک رحمتی استاندار انقلابی و متدین آذربایجان شرقی و گروه پروازی و دیگر همراهان نیز به رحمت الهی پیوستند.

این حادثه موجب تاثر شدید امت اسلامی گردید لیکن با زعامت و منویات رهبری فرزانه، در این مقطع تاریخی، عرصه خدمتگزاری برای آحاد مسئولان و خادمان مردم توقف ناپذیر است و از مردم شریف استان شهید پرور مازندران انتظار داریم در کنار مسئولان خدمتگزار خویش بیش از پیش به توسعه و آبادانی استان عنایت داشته باشند تا با وحدت و یکدلی بیشتر مردم و مسئولان، جریان خدمتگزاری به طور مضاعف در نیل به اهداف انقلاب اسلامی جاری باشد و اینچنین با جانفشانی شهادت‌گونه خدمتگزاران نظام، نهال انقلاب اسلامی همواره آبیاری و باغبانی گردد.

از حضرت باری تعالی علو درجات برای شهدای حادثه سقوط بالگرد حامل رئیس‌جمهور و هیئت همراه مسئلت نموده و صبر جمیل و اجر جزیل برای بیت معزز و مردم سوگوار ایران دعاگو و آرزومندییم.

همچنین بهروز کریم نژاد مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی قرآن و عترت استان مازندران در پیامی آورده است: شهادت جانسوز رئیس‌جمهور خدوم و نستوه جمهوری اسلامی ایران، امام جمعه فاضل و محبوب تبریز، وزیر تلاشگر امور خارجه کشور و سایر شهدای این سانحه دلخراش و جانکاه را به محضر رهبر حکیم نظام اسلامی، مردم همیشه در صحنه و خانواده‌های این عزیزان تبریک و تسلیت عرض می نماییم.

یقیناً پاداش مجاهدت‌های رئیس‌جمهور بی‌ادعا و مخلص کشورمان، چیزی جز آسمانی شدن در راه خدمت به مردم این مرز و بوم نبود. دشمنان کوردل این نظام اسلامی بدانند همان گونه که امام المسلمین فرمودند با رفتن این خدمتگزاران سربلند، خللی در مسیر نورانی این نظام که با خون هزاران شهید، آبیاری شده ایجاد نخواهد شد.

رجاء واثق داریم آن لاله های سفرکرده، هم اینک میهمان خوان بی‌انتهای لطف و رأفت هشتمین مهر سپهر امامت و ولایت خواهند بود.

همچنین رئیس اتحادیه چاپخانه داران استان مازندران با صدور پیام تسلیت گفت: شهادت جانگداز رئیس‌جمهور محبوب و مردمی حضرت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان عزیزشان را به مقام معظم رهبری و امت شهید پرور ایران اسلامی تسلیت عرض می‌کنم.

حسینعلی زارع در ادامه این پیام افزود: برای آن یاران با وفا غفران الهی و برای بازماندگان صبری جمیل و اجری جزیل از خداوند متعال خواهانیم.

نظر شما