شناسهٔ خبر: 66771569 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

بهسازي پايانه‌هاي حمل و نقل عمومي اتوبوسي ايستگاه‌هاي مترو منطقه 22

صاحب‌خبر -
بهسازي پايانه‌هاي حمل و نقل عمومي اتوبوسي ايستگاه‌هاي مترو منطقه 22
خبرگزاری آریا - معاون حمل ونقل وترافیک منطقه 22 اعلام کرد: با هدف توسعه و بهبود زیرساخت‌های حمل و نقلی و خدمات‌رسانی بهتر به ساکنین این منطقه، طرح بهسازی پایانه‌های تاکسیرانی و اتوبوسرانی در چهار ایستگاه مترو منطقه در دستور کار قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه22؛ سید فرهاد خدابخشی اظهار کرد: در اولین قدم و با عنایت به لزوم ارائه خدمات مطلوب‌تر به شهروندان در حوزه حمل و نقل و با هدف ارتقاء سطح ایمنی و نظم دهی به خطوط اتوبوس و تاکسی، عملیات خط کشی و بهسازی پایانه چیتگر به اجرا در آمد.
وی هدف از اجرای این طرح را ایجاد نظم و وحدت رویه در عبور و مرور در ایستگاه‌های اتوبوس و به تبع آن اعمال قانون برای جلوگیری از توقف خودروهای شخصی در ایستگاه‌های اتوبوس عنوان کرد و گفت: مشخص کردن حریم قانونی در پایانه چیتگر از طریق خط کشی و نصب علایم ترافیکی کمک شایانی به حل معضلات ترافیکی این پایانه می کند.
خدابخشی با اشاره به نقش رانندگان و مسافرین در شکل گیری تراکم ترافیک شهر گفت: انتظار داریم رانندگان خودروهای حمل و نقل عمومی و مسافرین با رعایت مقررات و استفاده صحیح و توقف در ایستگاه به بهبود وضعیت حمل و نقل عمومی این منطقه کمک کند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین درخواست‌های مردمی در دیدار با مدیران شهری منطقه، تقویت ناوگان ریلی، تاکسیرانی و اتوبوس‌رانی منطقه است که در این دوره مدیریت شهری توجه ویژه‌ای به رفع این مشکل شده و طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تعداد ایستگاه‌ها و همچنین ناوگان اتوبوسی و تاکسی در پهنه شمال غربی پایتخت نسبت به سال گذشته افزایش پیدا خواهد کرد.
انتهای پیام/

نظر شما