شناسهٔ خبر: 66770785 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: تابناک | لینک خبر

ویژگی های درب ضد حریق استاندارد

بررسی ویژگی های درب ضد حریق استاندارد در فروشگاه اینترنتی درکو که ارائه دهنده یکی از بهترین و با کیفیت ترین درب ها می باشد.

صاحب‌خبر -

ویژگی های درب ضد حریق استاندارد

درب های ضد حریق همانطور که از نامشان مشخص است در برابر آتش مقاومت بسیار خوبی از خود نشان می دهند. مقاومت بینظیر این درب ها باعث شده که به محبوبیت زیادی دست پیدا کنند. استفاده از این درب ها به دلیل ایمنی زیادی که دارند بسیار توصیه می شود. در این مطلب قصد داریم ویژگی های درب ضد حریق استاندارد را مورد بررسی قرار دهیم. اگر قصد خرید درب ضد حریق استاندارد را دارید ادامه مطلب را از دست ندهید.

چرا باید از درب ضد حریق استاندارد استفاده کنیم؟

ممکن است این سوال برایتان ایجاد شود که چرا باید از درب ضد حریق استاندارد استفاده کنیم. در پاسخ به این سوال فروشگاه درکو برای شما مهم ترین مزایا استفاده از این درب را آورده که عبارتند از:

  • مقاومت زیاد در مقابل آتش و ضربه
  • نصب ساده
  • عایق گرما، سرما، صدا و رطوبت
  • افزایش ایمنی ساختمان
  • دوام و ماندگاری بالا
  • جلوگیری از انتشار دود و گازهای سمی

مهم ترین ویژگی هایی که یک درب ضد حریق استاندارد باید داشته باشد.

یک درب ضد حریق استاندارد باید دارای برخی ویژگی ها باشد تا بتواند بیشترین امنیت را ایجاد کند. در ادامه مهم ترین ویژگی هایی که این درب ها باید داشته باشند را بیان میکنیم.

·       افزایش ایمنی در برابر آتش

همه ما درب های ضد حریق را در جهت افزایش ایمنی یک مکان میخریم که مدل های استاندارد مدت زمان زیادی را در برابر آتش مقاومت دارد و تاثیر بسیاری در افزایش ایمنی یک مکان دارند. این ویژگی کمک می کند که مدت زمان بیشتری را برای خروج از محل حادثه داشته باشید.

·       برخورداری از اجزاء نسوز  در درب ضد حریق

یک درب ضد حریق استاندارد دربی است که تمام اجزاء آن نسوز باشند. این اجزا می توانند شامل موارد مختلفی مانند دستگیره، لنگه، جک آرام بند، لولا و چهار چوب شوند. لولا یکی از قسمت های مهم این درب ها است به دلیل اینکه تکیه گاه آن ها محسوب می شود. این لولاها باید از متریال بسیار با کیفیت و مقاوم ساخته شوند تا بتوانند وزن این درب ها را تحمل کنند.

افزایش ایمنی در برابر آتش

·       کاهش خسارات جانی و مالی

در زمان حوادثی مانند آتش سوزی، مدیریت و کنترل بحران یکی از مهم ترین مسائلی است که باید به آن توجه کنیم و به گونه ای عمل کنیم که میزان خسارات جانی و مالی را به حداقل برسانیم. این درب ها کمک شایانی به جلوگیری از گسترش آتش می کنند و خسارات مالی و جانی را تا حد زیادی کاهش دهند.

·       پایداری در طول زمان

یک درب ضد حریق استاندارد باید بتواند پایداری خود را در طول زمان حفظ کند. درب های ضد حریقی که دارای تاییدیه های آتش نشانی هستند قادر به تحمل برخوردهای زیادی می باشند و پس از سال ها استفاده، می توانند ساختار و کارایی خود را حفظ کنند. این پایداری باعث می شود که تا مدت ها بتوانید بدون مشکل از این درب ها استفاده کنید.

·       استاندارد بودن دستگیره ها

دستگیره درب های ضد حریق باید کاملا استاندارد باشد. این دستگیره ها باید به شکلی طراحی شده باشند که با یک هل و اعمال فشار کم به راحتی باز شوند. این ویژگی باعث می شود که ساکنین در زمان حادثه به راحتی بتوانند مکان مورد نظر را ترک کنند. همین طور ساختار این درب ها باید به شکلی باشد که از بیرون نیز قابلیت قفل شدن داشته باشند.

·       بالا بودن کیفیت متریال به کار رفته در ساخت

متریالی که در ساخت درب های ضد حریق به کار میروند باید از کیفیت بالایی برخوردار باشند. کیفیت این متریال تعیین کننده میزان مقاومت این درب ها است. هر چقدر کیفیت این متریال بیشتر باشد مقاومت  درب های ضد حریق در مقابل آسیب های ناشی از آتش سوزی بالاتر است. یک درب ضد حریق استاندارد دربی است که در ساخت آن از مرغوب ترین متریال استفاده شده باشد.

·       برخورداری از گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر

درب های ضد حریق استاندارد دارای گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر هستند. گارانتی و خدمات پس از فروش این اطمینان را به شما می دهند که درب خریداری شده از کیفیت بالایی برخوردار است. اگر این درب ها به هر دلیلی دچار مشکل شوند شما می توانید از خدمات پس از فروش آن ها استفاده کنید.

متریال بالا در ساخت درب ضد سرقت

از کجا درب ضد حریق استاندارد بخریم؟

یکی از سوالات پرتکرار بسیاری از افراد این است که از کجا می توانیم درب ضد حریق استاندارد بخریم. فروشگاه اینترنتی درکو doorcoo.ir یکی از بهترین مجموعه ها در زمینه ارائه این درب ها است که دارای سال ها سابقه درخشان در این زمینه می باشد. شما عزیزان می توانید انواع درب های ضد حریق را با قیمت های مناسب از این مجموعه خریداری کنید.

با استفاده از خدمات درکو امکان دسترسی به طیف وسیعی از محصولات باکیفیت را دارید. تمام درب های ارائه شده توسط این مجموعه با متریال درجه یک و کیفیت بالا تولید می شوند و همه استانداردهای ایمنی لازم در آن ها به کار گرفته شده است.

سخن آخر در مورد درب ضد حریق درکو

با در نظر گرفتن این ویژگی های درب ضد حریق استاندارد در زمان انتخاب، خریدی هوشمندانه را تجربه خواهید کرد. با استفاده از این درب ها دیگر نیازی نیست نگران حوادثی مانند آتش سوزی در منزل یا محل کار خود باشید. این درب ها بالاترین سطح ایمنی دارند و تاثیر بسزایی در کاهش خسارات مالی و جانی داشته باشند.

سوالات متداول در مورد درب ضد حریق درکو

  1. درب های ضد حریق تا چه محدوده دمایی باید مقاومت داشته باشند؟

بهتر است این درب ها بتوانند تا دمای بیش از 1200 درجه سانتیگراد از خود مقاومت نشان دهند.

  1. آیا این درب ها در ابعاد مختلفی موجود هستند؟

بله، شما عزیزان می توانید این درب ها را با ابعاد مختلف خریداری کنید.

  1. میزان مقاومت درب های ضد حریق بر چه اساسی تعیین می شود؟

میزان مقاوت این درب ها بر اساس ساعت و دقیقه ای که می توانند در معرض آتش باشند و دچار آسیب دیدگی نشوند تعیین می شود.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

نظر شما