شناسهٔ خبر: 66770376 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

پیام تسلیت امامان جمعه خراسان رضوی به مناسبت شهادت آیت الله رئیسی

امامان جمعه شهرهای تربت جام، سبزوار، جوین و بردسکن در پیام های جداگانه ای شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور اسلامی ایران را تسلیت گفتند.

صاحب‌خبر -

 

پیام تسلیت امامان جمعه خراسان رضوی به مناسبت شهادت آیت الله رئیسی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا مغیسه امام جمعه سبزوار در بخشی از پیام خود به مناسبت شهادت آیت الله رئیسی آورده است:


مسلماً مردم حق شناس و انقلابی، فداکاری‌ها و خدمات این عزیزان را فراموش نخواهند کرد و در تشییع جنازه با شکوه این عزیزان شکوه وحدت ملت و نظام و تقدیر و سپاس خود را نسبت به خادمین خود بار دیگر به نمایش خواهند گذاشت.

 

امام جمعه شهرستان تربت‌جام نیز  در پیامی شهادت آیت الله رئیسی را تسلیت گفت.

حجت الاسلام و المسلمین حسین اسلامی در بخشی از پیام خود اینگونه آورده که: اینجانب شهادت رئیس جمهور انقلابی و مردمی، شهید آیت‌الله رئیسی و همراهان ایشان مخصوصا وزیر انقلابی امور خارجه شهید امیرعبداللهیان و امام جمعه ولایی و مردمی تبریز، شهید آیت‌الله آل‌هاشم (رحمت الله علیهم اجمعین) را به محضر رهبر معظم انقلاب و مردم شریف شهرستان تربت‌جام تسلیت عرض می‌کنم. 

 وی در ادامه افزوده:قطعا ملت عزیز ایران راه نورانی و پُر افتخار ایثار و شهادت را با عزم راسخ، قوی‌تر از گذشته ادامه خواهد داد و به محضر رهبر عزیزتر از جان‌مان عرض می‌کنیم: تا پای جان بر سر آرمان‌های انقلاب و ولایت ایستاده‌ایم. 


 امام جمعه شهرستان جوین نیز به مناسبت شهادت آیت الله رییسی پیام تسلیتی صادر کرد. 

 حجت الاسلام والمسلمین حسین بوژمهرانی در بخشی از پیام خود آورده:فقدان این عزیزان برای جامعه ایمانی و مردم عزیز کشورمان ضایعه ای عظیم است این مصیبت بزرگ را به مقام معظم رهبری، خانواده های داغدیده این عزیزان و ملت عزیز ایران به ویژه مردم ولایتمدار شهرستان جوین، تسلیت عرض می نمایم

او در ادامه افزوده:آنان در شب ولادت امام مهربانی ها به جوار حق شتافتند و میهمان امام رئوف شدند نام آنان هرگز فراموش نمی شود و راهشان پر رهرو می ماند. 

 

حجت الاسلام علی اصغر امینی امام جمعه بردسکن نیز در بخشی از پیام خود اینگونه آورده است که:
تلاش مخلصانه و خستگی‌ناپذیر رئیس جمهور برای حل مشکلات مردم آیت الله رئیسی را در منظر مردم محبوب و عزیز کرد و مرد عمل و اخلاص  که  با تمام وجودش عشق به خدا، ولایت، مردم و ملت بزرگ ایران بود.

 

نظر شما