شناسهٔ خبر: 66783607 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

یک پژوهشگر حوزه دین

خون شهید رئیسی محور خدمت به مردم را تقویت خواهد کرد

خون شهید رئیسی محور خدمت به مردم، رونق اقتصاد و تولید را تقویت خواهد کرد.

صاحب‌خبر -

خون شهید رئیسی محور خدمت به مردم را تقویت خواهد کرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  یک پژوهشگر حوزه دین گفت:شخصی که خط حرکتش خدمت و قوت قلب محرومان باشد سرنوشتی جز این نخواهد داشت، علیرغم اینکه دشمنان، خناثان و بدخواهان نظام تمام تلاششان را کردند تا سید محرومان و شهید جمهور را تخریب کنند، اما نه تنها نتوانستند بلکه خداوند عزت هم داد.

حجت‌الاسلام محمدهادی صالح پرور گفت: اگر خون حاج قاسم و شهید زاهدی محور مقاومت را آبیاری و تقویت کرد، خون شهید رئیسی محور خدمت به مردم، رونق اقتصاد، تولید و مبارزه با فساد را تقویت خواهد کرد.

وی افزود: آیت‌الله رئیسی در دهه کرامت رئیس جمهور شد و بعد از سه سال نوکری و خدمت در روز ولادت، خدمتش را با خون امضاء کرد در واقع این هدیه امام رضا (ع) به ملت ایران بود.

این پژوهشگر حوزه دین گفت: شهید رئیسی و خونش عیدی امام رضا به ملت ایران بود، اگر چشممان اشک بار است، اما قلبمان پر از امید و شور و شعف است که مسیر جمهوری اسلامی ایران به بهترین شکل و نحو ممکن جلو خواهد رفت.

وی با اشاره به اینکه هر کس خالصانه شب و روزش را وقف ملت کند خداوند او را می‌برد، گفت: مردم از این به بعد دستاوردها، خصوصیات و خدماتی را که شهید آیت‌الله رئیسی برای این کشور انجام داد را خواهند شناخت.

صالح پرور با بیان اینکه در تاریخ ایران رئیس جمهوری با این سرنوشت نداشتیم،افزود: قطعاً به عنایت امام رضا (ع) آینده درخشان‌تر و موفق‌تر خواهد بود و افرادی از این خاک بیرون خواهند آمد که نخواهیم توانست تصورش را هم بکنیم.

وی گفت: با توجه به فرموده رهبر معظم انقلاب در امور اجرایی کشور ذره‌ای خلل ایجاد نخواهد شد، الان وقت جهاد تبیین است، باید بیش از این سه سالی که گذشت و کار‌های انجام شده در حوزه‌های اشتغال، ایجاد انرژی، ارتباط با سایر کشورها، صادرات، کاهش اتکاء به نفت و احیای صنایع  را روایت کنیم.

 

 

نظر شما