شناسهٔ خبر: 66770118 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

رئیس پلیس پیشگیری فراجا:

کلانتری‌ها تخصصی می‌شود/ مردم از فراجا انتظار اقتدار دارند

رئیس پلیس پیشگیری فراجا: رئیس پلیس پیشگیری فراجا به دو الزام اساسی کلانتری ها اشاره کرد و گفت: مهارت و دانش کارکنان کلانتری‌ها به عنوان دو الزام اساسی در طرح چابک سازی و تخصصی شدن کلانتری‌ها و پاسگاه ها مدنظر قرار داده شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، سردار علی مویدی خرم آبادی با قدردانی از تلاش‌های بی‌وقفه مجموعه پلیس پیشگیری سراسر کشور در طرح‌های انتظامی اجرا شده که باعث ایجاد امنیت، نظم و آرامش در جامعه شدند، اظهارکرد: چابک‌سازی کلانتری‌ها و عملیاتی شدن آن‌ها دو محور اساسی است که باید با جدیت دنبال شود. تخصصی شدن کلانتری‌ها در این چابک‌سازی به عنوان یک محور اساسی مدنظر است که برای آن برنامه‌ریزی‌های خوبی انجام شده که با اجرای آن کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها هم چابک‌تر و هم عملیاتی‌تر می‌شوند و هم ماموریتشان را تخصصی تر دنبال می‌کنند.

وی ادامه داد: اجرای ماموریت ها با اقتدار و رافت از موضوعاتی است که باید مورد توجه باشد، چراکه به گفته مقام معظم رهبری ما نمی‌توانیم اقتدار را از رحمت و رافت کارکنان جدا کنیم. ما هم مظهر اقتدار هستیم و هم مظهر رحمت نظام، انجام ماموریت‌ها، توامان باید با رحمت و رافت باشد چراکه این دو موضوع از هم جداشدنی نیست.

مویدی در ادامه گفت: مردم از فراجا انتظار اقتدار دارند ولی همزمان باید رئوف و مهربان و یار و یاور باشند و از ماموران انتظامی یاوری می‌خواهند؛ اگر بخشی که اقتدار است را بگیریم و بخش رحمت را رها کنیم نقص در کار به وجود به می‌آید و برعکس.

رئیس پلیس پیشگیری فراجا گفت: مهم‌ترین اولویت کلانتری‌ها، پیشگیری از جرم است و باید از تمام ظرفیت ها کمک گرفت؛ بحث ساماندهی پلیس یاران نیز می تواند بسیار مفید باشد.

انتهای پیام/

نظر شما