شناسهٔ خبر: 66770075 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

فقدان آیت‌الله رئیسی و همراهانش برای کشور ضربه بزرگی‌ بود

سردار نظری گفت: اگر چه فقدان آیت‌الله رئیسی و همراهان وی برای کشور ضربه بزرگی بود؛ اما در آینده خون این عزیزان موجب وحدت و همگرایی بیشتر می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، سردار محمدعلی نظری ظهر امروز دوشنبه 31 اردیبهشت‌ماه جاری در شورای اداری استان اظهار داشت: شهید آیت‌الله رئیسی رئیس‌جمهوری مکتبی و ولایی بود و شهید امیر عبداللهیان فردی شجاع در حوزه دیپلماسی بود که او را «قاسم سلیمانی» در حوزه دیپلماسی می‌دانستند.

وی با اشاره به اینکه فقدان آیت‌الله رئیسی و همراهان وی برای کشور ما ضربه بزرگی‌ست، تصریح کرد: اما در آینده خون این عزیزان موجب وحدت و همگرایی بیشتر می‌شود.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: آیت‌الله رئیسی همیشه خدمت به مردم را مدنظر داشت و تعطیلی را برای مسؤولان نمی‌دانست بلکه معتقد بود، تعطیلی برای مردم است.

سردار نظری با تاکید بر اینکه طی این روزها نباید بحث خدمت به مردم و رسیدگی به کار مردم تحت‌الشعاع هیچ موضوعی قرار گیرد تا وصیت رئیس‌جمهور عزیزمان همیشه انجام شود.

وی ابراز داشت: دشمنان هیچ‌وقت دست‌بردار از کشور ما نیستند و قطعا دشمن بیکار نمی‌نشیند و افرادی هم از این موضوعات سوءاستفاده می‌کنند تا با لاف‌زدن مجازی به ایجاد اختلاف به‌جای وحدت بپردازند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: دشمنان بعد از عملیات وعده صادق به‌خوبی این را می‌دانند که کوچکترین اقدامی، برای‌شان هزینه دارد.

نظری اظهار داشت: افراد تحت تاثیر مسائل فضای مجازی قرار نگیرد و اگر موردی مشاهده شد، اطلاع‌رسانی شود تا برخورد لازم صورت گیرد.

وی با اشاره به فعالیت اکانت‌های صهیونیستی غیررسمی برای القای آشفتگی و تکنیک‌های ترور آرامش روانی عنوان کرد: ما بعد از انقلاب اسلامی تاکنون ضربات و حوادث بسیاری را دیده‌ایم، اما نظام و انقلاب راه خود را ادامه داده و می‌دهد و باید کاری کنیم این وحدت و همراهی و رهرویی انقلاب و نظام کمرنگ نشود و تحت تاثیر دشمنان قرار نگیرد.

نظر شما