شناسهٔ خبر: 66764014 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان:

شهید آیت‌الله رئیسی در خدمت‌رسانی به مردم الگو بود

سردار «نظری» با بیان اینکه آیت‌الله رئیسی تعطیلی را برای مسئولان نمی‌دانست و در خدمت‌رسانی به مردم الگو بود، گفت: بنابراین مراسم مختلف بزرگداشت و عزای این شهدا نباید مانع وصیت شهید رئیسی مبنی بر خدمت‌رسانی به مردم شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، سردار «محمدعلی‌نظری» فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ظهر امروز، ۳۱ اردیبهشت‌ماه در شورای اداری استان ضمن تسلیت شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهان در حال خدمت به مردم، اظهار داشت: فقدان این شهدا اگرچه سخت است اما سبب وحدت می‌شود.

 
وی افزود: آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی تعطیلی را برای مسئولان نمی‌دانست و در خدمت‌رسانی به مردم الگو بود؛ بنابراین مراسم مختلف بزرگداشت و عزای این شهدا نباید مانع وصیت شهید آیت‌الله رئیسی مبنی بر خدمت‌رسانی به مردم شود.
 
فرمانده سپاه ثارالله کرمان تصریح کرد: اگرچه شهادت آیت‌الله رئیسی سخت است اما سبب شد همگرایی به وجود بیاید. دشمنان ما هیچگاه دست‌بردار نیستند لذا نکات امنیتی در برگزاری برنامه‌ها مد نظر باشد.
 
سردار نظری با بیان اینکه در طول انقلاب اتفافات سنگین‌تری داشته‌ایم اما باید کاری کنیم که وحدت و ره‌روی انقلاب کم رنگ نشده و تحت تأثیر القائات دشمن قرار نگیرد، گفت: دشمنان از این موضوعات سواستفاده می‌کنند اگرچه می‌دانند کوچکترین حرکت آنها هزینه دارد اما ممکن است در فضای مجازی به دنبال اختلاف‌پراکنی باشند که باید به این امر توجه کرد.
 
انتهای پیام/

نظر شما