شناسهٔ خبر: 66769306 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

آیت‌الله رییسی در واپسین لحظات زندگی نیز در حال خدمت‌رسانی بود

زهره آقاجانی

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران شهادت آیت الله ابراهیم رییسی، رییس جمهور مردمی ایران اسلامی و هیات همراه وی را در سانحه هوایی سقوط بالگرد تسلیت گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا نخجوانی مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران طی پیامی، شهادت دکتر آیت‌الله رئیسی رئیس‌جمهور ایران و اعضای هیأت همراه وی را تسلیت گفت.‌

در متن پیام مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران آمده است:

«من زندگی‌ام را مرهون امام رضا (ع) هستم» این جمله‌ای بود که رئیس جمهور شهیدمان درباره نخستین سفر ریاست جمهوری‌اش به شهر مشهد مقدس بیان کرد. به راستی؛ چگونه زیست او که خادم‌الرضا بود و در شب ولادت هشتمین امام شیعیان همراه با یارانش صدیق خویش در حالی به ملکوت اعلی پیوست که در واپسین لحظات زندگی دنیایی نیز در راه خدمت‌رسانی به سرزمین ایران اسلامی تلاش می‌کرد.

اینجانب با کمال تأسف و تأثر شهادت حضرت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور، حسین امیر عبداللهیان، وزیر امور خارجه، آیت‌الله سید محمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی‌فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز و مالک رحمتی استاندار آذربایجان‌شرقی و سایر همراهان و کادر پرواز بالگرد سقوط کرده را به مقام معظم رهبری، مردم مسلمان ایران، وزیر محترم راه و شهرسازی و تمامی همکارانم در ستاد و فرودگاه‌های کشور تسلیت می‌گویم و از خداوند متعال خواستار علو درجات این شهدای بزرگوار و همنشینی آنان با امام رضا (ع) هستم.

همانگونه که مقام معظم رهبری دیروز در دیدار با سپاهیان فرمودند که "مردم نگران نباشند، هیچ خللی در کار کشور به‌وجود نمی‌آید" من و تمامی همکارانم در صنعت فرودگاهی با عزمی راسخ‌تر از پیش و در راستای پیمودن راه پربرکت این شهدای بزرگوار، گوش به فرمان ولی‌فقیه و نایب امام زمان (عج) حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و در چارچوب اهداف وزارت راه و شهرسازی به تلاش‌هایمان برای خدمت‌رسانی صادقانه ادامه می‌دهیم.

نظر شما