شناسهٔ خبر: 66768753 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مردم‌سالاری‌آنلاین | لینک خبر

از فردا به مدت سه روز؛ هوای تهران بارانی است - مردم سالاری آنلاين

بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگوهای همدیدی آسمان استان تهران، پایتخت در سه روز آینده بارانی همراه با وزش باد شدید خواهد بود. بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگوهای همدیدی آسمان استان تهران، پایتخت در سه روز آینده بارانی همراه با وزش باد شدید خواهد بود.

صاحب‌خبر - به گزارش مردم سالاری آنلاین ؛ طبق اعلام اداره کل هواشناسی استان ، تهران امروز (۳۱ اردیبهشت) قسمتی ابری تا نیمه ابری همراه با وزش باد و در بعضی ساعات افزایش ابر در پاره‌ای نقاط به‌ویژه ارتفاعات گاهی رگبار باران و رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود. در نیمه جنوبی و بخش‌های غربی در بعضی ساعت‌ها وزش باد شدید با احتمال خیزش موقت گرد و خاک مورد انتظار است.

ایسنا در خبری نوشت: آسمان تهران فردا ( اول خردادماه) کمی ابری تا قسمتی ابری، وزش باد، در بعد از ظهر افزایش ابر، گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدیدخواهد بود.

از سه شنبه تا پنجشنبه (۱ تا ۳ خرداد) با نفوذ و فعالیت سامانه بارشی در سطح استان آسمان نیمه ابری تا ابری، در بعضی ساعات بارش باران، گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود و بارش تگرگ در پاره‌ای نواحی دور از انتظار نیست.

برچسب‌ها:

نظر شما