شناسهٔ خبر: 66767026 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

پیام تسلیت مسوولان مرکزی در پی شهادت آیت الله رییسی و هیأت همراه

اراک- مسوولان استان مرکزی در پی شهادت آیت الله رییسی و هیات همراه، با صدور پیام‌هایی این ضایعه بزرگ را تسلیت گفتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، سرزمین آفتاب سوگوار شهید خدمت است و تمام مسؤولان بنیانگذار جمهوری اسلامی، در پی شهادت آیت الله رئیسی و هیأت همراه، با صدور پیام‌هایی این ضایعه بزرگ را تسلیت گفتند.

متن پیام نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی

شهید جمهور آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در زمره مسئولان خدوم جبهه مقاومت انقلاب اسلامی بود که در همه سنگرهای مسئولیت از قوه قضائیه تا قوه مجریه عطر خدمت متواضعانه و روحیه جهادی را با خود به ارمغان می‌آورد و خدمات و آثار و برکات این شهید بزرگوار تا سال‌های سال بر تارک این مرز و بوم می‌درخشد.

عدالت‌خواهی، فسادستیزی، ساده زیستی و خستگی‌ناپذیری توأم با خردمندی و شکیبایی، اغتنام فرصت خدمت به مردم همراه با دوری از حاشیه‌ها، پشتکار و تواضع و دغدغه رفع مشکلات محرومان، سلوک مردمی و حضور بی‌تکلف و صمیمی در بین مردم، تفکر دینی و اعتقادی، روحیه انقلابی، نگاه مردم سالاری و شخصیت آرام و منطقی در کنار اندیشمندی و دوراندیشی شهید آیت‌الله رئیسی برای حل مشکلات مردم و کشور، در دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مثال زدنی و کم تکرار بود و قطعاً ماندگار و یادگار خواهد بود.

متن پیام استاندار مرکزی

آیت‌الله رئیسی، رئیس جمهور محترم و مغتنم که نمونه برجسته‌ای از تربیت‌شدگان اسلام و مکتب امام خمینی (ره) بود، همه عمر خود را به جهاد در راه خدا و خدمت به مردم گذراند و پاداش سال‌ها مجاهدت مخلصانه و شجاعانه در میدان‌های خدمت و تلاش بی وقفه ایشان، چیزی جز نائل آمدن به فیض عظیم شهادت نبود.

اینجانب به‌واسطه افتخار سال‌های متمادی شاگردی شهید عزیز، آیت الله سید ابراهیم رئیسی، شهادت می‌دهم که عدالت‌طلبی، ولایتمداری، اخلاص، تواضع و شوق خدمتگزاری به مردم و توجه به محرومین مهم‌ترین ویژگی ایشان در تمام طول عمر با برکتشان بود. او همواره به خادمی حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) افتخار می‌کرد و قرار گرفتن در جایگاه‌ها و مسئولیت‌های عالی هیچ‌گاه باعث دگرگونی روحیات انقلابی و مردم‌داری این مجاهد خدمتگزار نشد.

هر چند این داغ و ضایعه جانگداز بر دل ملت شریف ایران و امت اسلام سنگینی می‌کند، اما با عروج این خادم جمهور، به حول و قوه‌ی الهی مسیر پیشرفت و خدمت بی‌وقفه استمرار خواهد داشت.

پیام تسلیت فرمانده انتظامی استان مرکزی

صفای باطن، تواضع و شوق خدمتگزاری به مردم مهمترین ویژگی این رئیس جمهور مردمی و خادم امام رضا (ع) بود و همواره پرتلاش و خستگی‌ناپذیر در راه اعتلا و پیشرفت کشور و خدمت به مردم بزرگ ایران سر از پا نمی‌شناخت و بر عهد خود ایستاد، او عزیز مردم ایران بود و جان خود را فدای ملت کرد.

متن پیام تسلیت رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک

شهادت رئیس جمهور خادم الرضا (ع) آیت الله سید ابراهیم رئیسی، وزیر امور خارجه امیرعبداللهیان و همراهان را در سانحه بالگرد به محضر امام زمان (عج)، رهبری معظم انقلاب و ملت شریف، آزاده و مقاوم ایران تسلیت عرض می‌نمایم.

آحاد ملت عزیز و فهیم ایران گواهی خواهند داد که رئیس جمهور فقید ایران هیچگاه عافیت پشت میزنشینی را به تلاش خستگی‌ناپذیر برای خدمت به مردم ترجیح نداد و بدون شک پایان مأموریت مردان خدا، شهادت است و این فیض عظیم، مزد خدمت صادقانه و مجاهدت خادم پرافتخار ملت ایران «آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی» در مسیر خدمت بود.

پیام تسلیت مدیرکل میراث فرهنگی مرکزی

شهادت هنر مردان خدا است و چه هنری بالاتر از رسیدن به درجه رفیع شهادت. اگر امروز ایران اسلامی پایگاه اهل بیت عصمت و طهارت و صاحب قدرت، جلال و شکوهی است، این قدرت به واسطه مجاهدت مقدمه سازان ظهور منجی عالم بشریت است که با نثار جان و مال خود در راه اسلام شبانه روزی جهاد می‌کنند.

یقین داریم به رجعت این مردان مرد آسمانی در شرایط آخر الزمانی، یقین داریم به اینکه پرچم این انقلاب به دست صاحب اصلی‌اش سپرده خواهد شد. آن روز وعده داده شده خیلی دیر نخواهد بود.

پیام تسلیت مدیر کل بنیاد شهید مرکزی

در تاریخ جمهوری اسلامی بنویسید؛ سید ابراهیم رئیسی در حین خدمت به محروم‌ترین نقاط کشور به #شهادت رسید.

بار دیگر بر همگان ثابت شد که «شهادت هنر مردان خداست».

آری مرگ در بستر برای آنانکه شب و روز خود را وقف خدمت به مردم کرده اند، بی انصافی است.

او در شب میلاد امام رئوف به محبوب و مولای خود پیوست اما قلب ما را و همه مردم ایران را سخت سوزاند. چاره‌ای جز صبر و تسلیم نداریم و خداوند متعال را شاکریم که سایه بابرکت سکاندار انقلاب آن سید خراسانی بر سر ما باقی است.

ایران اسلامی این امتحان و ابتلاء را نیز از سر خواهد گذراند. و آرزوی اختلال در امور کشور را بر دل بدخواهان ملت خواهد ماند.

پیام تسلیت شورای فرهنگ عمومی استان مرکزی

انالله و انا الیه راجعون

عروج شهادت گونه حضرت آیت الله رئیسی، خادم الرضا (علیه السلام) و رئیس جمهور خدوم و پرتلاش جمهوری اسلامی و جمعی از همکاران و خادمان ایران اسلامی داغی ماندگار را بر دل مردم شریف ایران و بسیاری از علاقمندان به جمهوری اسلامی ایران در سرتاسر جهان برجای گذاشت.

آن شهید عزیز که زندگی خود را وقف خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم قدرشناس ایران کردند؛ در هر سنگری که توفیق خدمتگزاری را یافتند با تلاش‌های مجاهدانه و مومنانه منشأ خدمات ماندگاری شدند و ان شاءالله ذخایر ارزشمندی از اجر و رضایت پروردگار را برای خود ذخیره نموده و در خاطر مردم قدرشناس ایران به عنوان یک رئیس جمهور خدوم، مردمی و صدیق جاودانه گردید. هرچند بنا بر وصیت پیر و مرادمان، حضرت امام خمینی (ره) و نیز بنا بر تاکید اخیر مقام معظم رهبری (حفظه الله) با رفتن یک خدمتگذار خللی در اداره‌ی ملت در مسیر پر افتخارشان ایجاد نمی‌شود.

نظر شما