شناسهٔ خبر: 66766439 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

انهدام باند ۵ نفره زورگیری از مغازه‌دارها

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از انهدام باند پنج نفره‌ای که با تهدید و ضرب و شتم اقدام به سرقت از مغازه‌های سطح استان می‌کردند خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، حسین ترکیان اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره زورگیری از صاحبان مغازه‌های سطح شهرستان‌های اصفهان، شاهین شهر و لنجان، بررسی موضوع برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا کارآگاهان پلیس آگاهی استان با همکاری پلیس آگاهی شهرستان شاهین شهر با انجام اقدامات اطلاعاتی دقیق و بررسی‌های میدانی باند پنج نفره‌ای از سارقان سابقه‌دار و در حرکت را شناسایی کردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: تحقیقات در این خصوص ادامه داشت تا اینکه مأموران موفق شدند طی عملیاتی ضربتی چهار نفر از سارقان را حین ورود به شهرستان شاهین شهر دستگیر و از آنها یک قبضه کلت کمری کشف کنند.

ترکیان با اشاره به اینکه دیگر متهم پرونده نیز ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در یکی از استان‌های شمالی کشور دستگیر شد، اضافه کرد: سارقان دستگیر شده در تحقیقات اولیه به پنج فقره سرقت مغازه در شهرستان‌های اصفهان، شاهین شهر و لنجان اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

نظر شما