شناسهٔ خبر: 66766303 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

مسئولان قزوین شهادت رییس جمهور را تسلیت گفتند

نمایندگان منتخب و مسئولان دستگاه‌های اجرایی قزوین شهادت مظلومانه آیت الله رییسی و همراهان وی را تسلیت گفتند.

صاحب‌خبر -

مسئولان قزوین شهادت رییس جمهور را تسلیت گفتند

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، سالار ولایتمدار منتخب مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس دوازدهم در پی شهادت آیت الله سیدابراهیم رییسی و هیات همراه گفت: رییس جمهور تلاشگر واقعی برای مردم بود و این خادم الرضا به معنای واقعی برای خادمی مردم سر از پا نمی شناخت که در نهایت نیز در مسیر همین خدمت به مردم به شهادت رسید.

وی با بیان اینکه شهید آیت الله ابراهیم رییسی تجسمی از شهید رجایی بود که برای خدمت به مردم سر از پا نمی شناخت، افزود: شهادت ایشان و همراهانشان دکتر امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه، آیت الله آل هاشم امام جمعه تبریز و مالک رحمتی استاندار و دیگر همراهان ایشان در سالروز میلاد مسعود حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) را خدمت مقام معظم رهبری و مردم تسلیت عرض می‌کنم.

رییس و اعضای شورای شهر قزوین: رییسی مجاهد خستگی ناپذیر بود

علی فرمانی، رییس شورای اسلامی شهر قزوین و اعضای آن طی پیامی مراتب تسلیت و تعزیت خود را نسبت شهادت رییس جمهور دولت مردمی، خادم الرضا (ع) و هیات همراه در سانحه‌ بالگرد حین ماموریت اعلام کردند.

در این متن آمده است، بار دیگر امت حزب الله و ملت سرافراز ایران اسلامی در سوگ فراق جمعی از خدوم ترین، مخلص ترین و نجیب ترین چهره های خدمت گزار خود نشستند و روح بلند رییس جمهور مجاهد و خستگی ناپذیر ایران اسلامی خادم الرضا (ع) شهید آیت‌الله سید ابراهیم رییسی و همراهان انقلابی ایشان به ملکوت اعلی پیوستند.

مردم عزیز کشورمان با شنیدن این خبر تلخ و ضایعه دردناک، متاثر هستند و داغ جانسوزی ایران اسلامی را فرا گرفته است.

نماینده منتخب مردم تاکستان: شهادت رییسی، سانحه سنگین و رخدادی تلخ بود

عباس بیگدلی، نماینده منتخب مردم تاکستان در مجلس دوازدهم شورای اسلامی طی پیامی مراتب تسلیت خود را در خصوص شهادت رییس جمهور کشور، خادم الرضا (ع) و هیات همراه در سانحه‌ بالگرد حین ماموریت اعلام کرد.
وی در پیام با اشاره به آیه شریفه "مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ" اعلام کرد: سانحه سنگین و رخداد تلخ شهادت خادم الرضا، رییس محترم جمهور، امام جمعه تبریز، وزیر امور خارجه و سایر همراهان در مسیر خدمت رسانی موجب تألم خاطر مردم تاکستان شد.

بیگدلی این مصیبت را به محضر حضرت ولی عصر عج و رهبر معظم انقلاب و ملت بزرگ ایران و بازماندگان تسلیت گفت.

شهردار قزوین: شهید رییسی از خدوم‌ترین و بی‌ریاترین مسوولان کشور بود

مهدی صباغی، شهردار قزوین نیز در پیامی شهادت خادم الرضا رییس جمهور، وزیر امور خارجه، استاندار و نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و همراهانشان را تسلیت گفت.

وی اضافه کرد: آیت‌الله سید ابراهیم رییسی، خادم‌الرضا (ع) و خادم ملت ایران در تمام دوران مسیر خدمتشان، مجاهدانه و خستگی‌ناپذیر به مردم شریف ایران خدمت کرد و به مصداق آیه شریفه فَمِنهُم مَن قَضی نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ، به جمع یاران شهید خود ملحق شد.

شهردار قزوین تاکید کرد: رئیس جمهور در دهه‌های اخیر جزو خدوم‌ترین و بی‌ریاترین مسؤولان کشور بودند و سال‌ها در جوار حرم امام هشتم خدمت‌رسانی کردند، در سالروز میلاد ایشان به ملکوت اعلی پیوستند، بدون شک این ضایعه دردناک فقدانی بزرگ و جبران‌ناپذیر است و این داغی است که به آسانی التیام نمی‌یابد.

مدیرکل راه و شهرسازی قزوین: شهید رییسی دغدغه حل مشکل طبقات کم درآمد را داشت

وهاب میزانی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی قزوین نیز در پیامی اعلام کرد: غم و اندوهی بی‌پایان ایران اسلامی را در پی شهادت رئیس جمهور محبوب دولت مردمی و همراهان ایشان در اثر سانحه‌ی بالگرد فراگرفته است.

وی اضافه کرد: آیت‌ الله سید ابراهیم رییسی قلبی رئوف، نیتی صادقانه و خالصانه، اندیشه‌ای ژرف و اراده‌ای جدی همواره برای حل مشکلات مردم به ویژه طبقه کم‌ درآمد داشتند و تلاشی وافر و شبانه‌روزی به کار بستند تا دغدغه‌مندانه مسائل را پیگیری و رصد کنند.

بدون شک مجاهدت‌ها و تلاش‌های خستگی ناپذیر رییس جمهور شهید و سایر شهدای این ضایعه بزرگ در یاد و خاطره ملت ایران باقی خواهد ماند.

صدور پیام تسلیت رییس کل دادگستری استان قزوین به مناسبت شهادت رییس جمهور

رییس کل دادگستری قزوین: مردم خدمات شهید رییسی در قوای قضاییه و مجریه را فراموش نخواهند کرد

حجت الاسلام علی مصطفوی نیا،‌ رییس کل دادگستری استان قزوین با انتشار پیامی اظهار کرد: هشتمین رییس جمهور کشور و همراهانشان در شب ولادت امام هشتم و در راه خدمت به مردم، مایه تاثر همه ملت ایرانی اسلامی شد.

وی اضافه کرد: بی شک ملت متدین ایرانی اسلامی چندین دهه خدمات ارزنده رییس جمهور شهید را در قوه قضاییه، قوه مجریه و مهم تر از همه در لباس خادمی امام رئوف، امام رضا (ع) فراموش نخواهند کرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه قزوین: مردم سه سال طعم شیرین خدمت صادقانه را چشیدند

حجت الاسلام سید مصطفی مجیدی مدیرکل اوقاف و امور خیریه قزوین ضمن عرض تسلیت برای شهادت آیت الله سید ابراهیم رییسی، اظهار کرد: روح مجاهد خستگی ناپذیر، خادم امام و امت، رییس جمهور مکتبی و مردمی ایران اسلامی با شهادت هم قرین امام و شهدای انقلاب اسلامی شد.

وی با بیان اینکه او در اطاعت پذیری و فرمانبرداری از امام جامعه خویش مصداق حدیث امام رضا (ع) و تسلیم محض خداوند بود؛‌ اظهار کرد: شهادت سید مظلومان و همراهان شهیدش نه تنها رفتن خدمتگزاری از بین مردم است که رفتن مردی از جنس مردم ، مردی از جنس خدمت بی منت و مردی مطیع در مقابل ولی جامعه خود بود.

حجت الاسلام مجیدی ادامه داد: طعم شیرین خدمت صادقانه وحکیمانه او به مردم در سال های طولانی خدمتش و در دوران سه ساله ریاست جمهوریش در ذهن مردم آگاه و بصیر جامعه خواهد ماند و مردم ما با قدرشناسی و حضور پرشور و شعور خود در میدان بار دیگر شکرگزاری خود را از خادمان ملت به منصه ظهور خواهند رساند.

پیام اداره کل بنیاد مسکن قزوین: شهید رییسی خادم صدیق مردم بود

فرهاد سبحانی، مدیرکل و رمضانعلی رمضانی مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن قزوین در پیامی شهادت رییس جمهور و هیات همراه ایشان را تسلیت گفتند.

وی اضافه کرد: خبر شهادت خادم الرضا، خادم صدیق و مردمی ایران اسلامی و جمعی از مسوولان بلند پایه کشور در راه خدمت به مردم عزیزمان باعث تاثر عمیق خادمین نهاد بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین شد.

بیانیه ائتلاف بزرگ پیروان ولایت قزوین: آیت الله رییسی به چهره‌ای ماندگار و الگویی مثال زدنی تبدیل شد

ائتلاف بزرگ پیوان ولایت قزوین در بیانیه‌ای اعلام کرد: شهادت هنر مردان خداست؛ هم آنان  که در  ایمان و عهد خود  با خدا صادق اند و رفتارشان  مصداق و جلوه‌ای از اعمال صالح است؛ سانحه دلخراش سقوط بالگرد و شهادت ناباورانه رییس جمهور محبوب و مردمی، خادم الرضا، یاور محرومان، حضرت آیت الله سید ابراهیم رییسی و همراهان ایشان، موجی از تالم و تاثر در عرصه داخلی و فضای بین المللی ایجاد کرد و خیل عظیم هموطنان عزیز و دوستداران انقلاب اسلامی را داغدار و عزادار نمود. 

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: ویژگیهای برجسته و کم نظیر رییس جمهور شهید مانند خلوص و صفای باطن، متانت، تواضع و اخلاق کریمه، پرکاری در جهت خدمت به مردم و دلسوزی برای محرومان، استکبارستیزی، ولایتمداری و دفاع جانانه از کیان و آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی در عرصه داخلی و جهانی، چهره ای ماندگار و الگویی مثال زدنی از این شخصیت بزرگ در حافظه تاریخی مردم ایران اسلامی و آزادگان جهان به یادگار خواهد ماند.

در پایان این بیانیه آمده است،‌تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی، هوشمندی و درایت آحاد مردم فهیم ایران در ضرورت حفظ وحدت و همبستگی ملی در مقاطع حساس تاریخی را به اثبات رسانده و بی تردید راه هرگونه نفوذ و سوء استفاده دشمنان و بدخواهان این ملک و ملت را همچون گذشته مسدود نموده و در سایه رهبری خردمندانه مقام معظم رهبری و سازوکارهای مستحکم قانونی در مسیر انقلاب اسلامی و آرمانهای بلند شهیدان والامقام و امام شهیدان (ره) استوارتر از گذشته گام برخواهد داشت.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قزوین: رییس جمهور شهیدمان دغدغه دستگیری از مظلومان را داشت

جواد حق لطفی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قزوین با صدور پیامی، شهادت رییس محترم جمهوری آیت الله رییسی و همراهانشان در سانحه هوایی را تسلیت گفت.

وی تصریح کرد: آیت الله رییسی در سال‌های پیش و پس از پیروزی انقلاب اسلامی همواره دغدغه خدمت به مردم و دستگیری از مظلومان را داشتند و در آخر نیز جان ارزشمند خویش را در راه همین آرمان مقدس تقدیم نظام و انقلاب کردند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین: شهادت رییس جمهور قلبمان را به درد آورد

علیرضا حسن پور، مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین در پیامی شهادت رییس جمهور و هیات همراه ایشان را تسلیت گفت و اظهار کرد: خبر شهادت خادم الرضا، خادم جمهور ایران و جمعی از مسوولان کشور در راه خدمت به مردم عزیزمان قلب همه را به درد آورد.

پیام تسلیت شرکت آب منطقه‌ای و آب و فاضلاب قزوین

منصور ستوده، مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای و همچنین داراب بیرنوندی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب قزوین در پیام‌های جداگانه‌ای شهادت آیت الله سید ابراهیم رییسی رییس جمهور و هیات همراه ایشان را تسلیت گفتند.

انتشار شعری از سوی جهاد دانشگاهی قزوین در غم و فراغ شهید آیت الله ابراهیم رییسی

جهاد دانشگاهی قزوین در پی شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهان ایشان نوشت: دیدم این مشهد چرا هی‌ بی‌قراری می‌کند،‌جای باران، سیل در این شهر جاری می‌کند، ‌دیر فهمیدم که او اندر فراق خادمش، عزم خود را جزم دارد گریه زاری می‌کند.

در ادامه جهاد دانشگاهی استان در پیامی شهادت خادمان ملت را به خانواده شهدا و تمامی مردم ایران تسلیت گفت.

پیام تسلیت مرکز اسناد و کتابخانه ملی استان قزوین

زهره ترکمن، مسوول مرکز اسناد و کتابخانه ملی قزوین در پی شهادت رییس جمهور و هیات همراه در پیامی نوشت: خبر شهادت رییس جمهور و هیات همراه آن هم در راه خدمت به مردم، دلها را به درد آورده و ایران اسلامی را در غم و ماتم فرو برد.

پیام مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی

علیرضا خزائلی با انتشار پیامی شهادت رییس‌جمهوری محبوب و خدوم دولت مردمی و همراهان ایشان را تسلیت گفت.
در متن پیام  آمده است: بی شک نگاه و توجه ویژه ایشان به موضوع حفاظت و صیانت از آثار تاریخی و مصوبه آزادسازی و احیای مجموعه تاریخی دولتخانه صفوی در سفر به استان قزوین در یاد و خاطر مردم شریف این دیار ماندگار خواهد شد.

نظر شما