شناسهٔ خبر: 66755495 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

/به‌روزرسانی می‌شود/

تسلیت جامعه ورزش کشور در پی شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی

جامعه ورزش کشور، فدراسیون‌ها، اشخاص و باشگاه‌های ورزشی در پی شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور و همراهان ایشان پیام‌های تسلیت صادر کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور که برای افتتاح سد مرزی «قیز قلعه‌سی» به آذربایجان شرقی سفر کرده بود، به علت سانحه‌ای که برای بالگرد حامل وی و همراهانش رخ داد،‌ به شهادت رسید. آیت‌الله آل هاشم امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و چند تن دیگر از همراهان از جمله سرنشینان بالگرد حامل رئیس‌جمهور بوده‌اند.

در همین راستا، فدراسیون‌ها، باشگاه‌های ورزشی و جامعه ورزش با انتشار پیام، این ضایعه را تسلیت گفتند.

وزارت ورزش و جوانان، کمیته‌ ملی المپیک و پارالمپیک و سازمان بسیج ورزشکاران:

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

خادم جمهوری اسلامی ایران که سه سال پیش همزمان با سالروز ولادت حضرت ثامن‌الحجج علیه‌السلام به عنوان هشتمین رئیس‌جمهور ایران اسلامی، تلاش خستگی‌ناپذیر و جهادی خود را در مسیر خدمت به مردم آغاز کرد، سرانجام در شب ولادت سلطان ابالحسن امام رضا علیه‌السلام به درجه رفیع شهادت نائل آمد و این سعادت نصیب  خادم‌الرضا شد که با نیت خدایی مسیر خدمت به جامعه و سربلندی کشور را با سربلندی سپری کرده بود.

جامعه‌ ورزش ایران اسلامی، الطاف مستمر و توجه بی‌پایان رئیس جمهور محبوب و مردمی شهید آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی را که همواره حمایت بی دریغی از ورزشکاران، قهرمانان و جوانان داشتند، در اذهان تداعی می‌کند و از یاد نخواهد برد.
رئیس جمهوری که بارها بصورت رسمی و غیر رسمی قهرمانان و جوانان ایران اسلامی را مورد تفقد قرار داد. رئیس جمهوری که حمایتش از سیر تکاملی ورزش و امور جوانان، بر پایه منطق استوار بود. رئیس جمهوری که پشتیبان جامعه‌ی ورزش و جوانان بود.

محنت این غم فراق رئیس جمهور محبوبمان بی‌پایان است، اما مشیت الهی را می‌پذیریم و با تسلیت و تعزیت این مصیبت عظمی به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی، خاندان مکرم و معظم ایشان و ملت شریف ایران تسلیت می‌گوییم  و رحمت و مغفرت الهی و علوّ درجات ایشان را از خداوند متعال مسألت می‌نمایم.

جامعه ورزش و جوانان ایران اسلامی همچنین شهادت دکتر حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه همچنین آیت‌الله سید محمد علی آل هاشم نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه تبریز، استاندار معزز آذربایجان شرقی و تیم همراه را که همراه با مقام عالی رئیس جمهور در ماموریت استان آذربایجان شرقی حضور داشتند، تسلیت و تعزیت می‌گوید و برای آن خدمتگذاران صدیق نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از خداوند متعال، آمرزش و غفران الهی طلب می‌کند.

فدراسیون فوتبال:

تسلیت جامعه ورزش کشور در پی شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی

صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان

" مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَیٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلاً "

مدیرعامل و کارکنان صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور شهادت رئیس جمهور جهادی و مردمی؛ آیت الله رئیسی و همراهان ایشان را محضر حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری و ملت شریف ایران تسلیت و تعزیت عرض نموده و بر این باورند که وجود باصلابت و آرامش بخش امام خامنه ای (مدظله العالی) و هوشمندی مردم و مسوولین منجر به عبور از این حادثه تلخ و جانسوز خواهد شد.

فدراسیون قایقرانی:

فدراسیون قایقرانی شهادت رئیس جمهور و همراهان ایشان در سانحه سقوط بالگرد در استان آذربایجان شرقی را تسلیت گفت. خبر شهادت رئیس جمهور مردمی ایران اسلامی و همراهان در حین خدمت در سانحه سقوط بالگرد موجب اندوه و تاثر فراوان شد. فدراسیون قایقرانی ضمن ابراز همدری با خانواده‌های داغدار این عزیزان، شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور و همراهان گرانقدر ایشان را در این سانحه به ملت شریف ایران و خانواده‌های داغدار این عزیزان تسلیت و تعزیت عرض می‌نماید. از درگاه یزدان پاک، رضوان و مغفرت الهی را برای همه این شهدای والامقام می‌طلبیم و صبر و شکیبایی برای بازماندگان و ملت شهید پرور ایران مسئلت داریم.

فدراسیون ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی محلی:

خبر شهادت رئیس جمهور محبوب دولت مردمی، اندوهی را بر جای گذاشت که تا مدت‌ها بر قلب خیرخواهان و خادمان وطن سنگینی خواهد کرد. اقدامات آیت‌الله دکتر رئیسی و یارانشان در هیأت دولت با خدماتی برای کشور به خصوص حوزه ورزش و جوانان همراه بود که در تاریخ به یادگار خواهد ماند. بدون تردید پاداش عمری مجاهدت در مسیر رشد و اعتلای ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف و تلاش برای حل مشکلات آحاد ملت، علی الخصوص مظلومان و مستضعفان جز شهادت و وصال معبود نیست. اینجانب به نمایندگی از جامعه بزرگ ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی محلی کشور شهادت آیت الله دکتر رئیسی و همراهانشان در سانحه بالگرد را به پیشگاه حضرت ولی عصر ارواحنافداه، مقام معظم رهبری و ملت شریف ایران تسلیت گفته و برای عزیزان سفر کرده علو درجات و برای خانواده معظم آنان صبر و شکیبایی مسئلت دارم.

فدراسیون اسکیت:

خبر شهادت رییس جمهور شریف ایران، خادم الرضا آیت الله سید ابراهیم رییسی و هیأت همراه که حین خدمت و انجام وظیفه به مقام والای شهادت نائل آمدند موجب تاثر و اندوه ملت ایران شد. از این‌رو در پی شهادت سید شهیدان خدمت، مجید هنرجو رییس فدراسیون اسکیت این ضایعه را به ملت شریف ایران و جامعه ورزش تسلیت گفت. در متن پیام تسلیت رییس فدراسیون اسکیت آمده است: خبر شهادت آیت الله سید ابراهیم رییسی و هیأت همراه باعث تاسف و تالم همه مردم شریف ایران گردید. اینجانب شهادت آن مرد بزرگ را به پیشگاه امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران و خانواده محترم ایشان تسلیت عرض می‌نمایم. از درگاه خداوند منان برای آن شهید خدمت علو درجات و همنشینی با سالار شهیدان حضرت امام حسین (علیه السلام) و برای خانواده معظم ایشان صبر جلیل مسالت دارم.

فدراسیون اسکی:

خبر شهادت جانسوز خادم الرضا آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی (ره)  رئیس جمهور محبوب و مردمی و جمعی از خادمان صادق و خالص نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موجب تأثر و اندوه عظیم ملت ایران شد. خدمت صادقانه این عالم پارسا به نظام اسلامی و مردم وخدمات و دستاوردهای ماندگار این سرباز نظام همواره در خاطر مردم قدرشناس ایران اسلامی باقی خواهد ماند. بنده به نمایندگی از خانواده بزرگ اسکی و ورزش های زمستانی این فقدان عظیم را محضر مقام عظمای ولایت(مدظله العالی)و آحاد مردم شریف ایران تسلیت گفته و از درگاه خداوند متعال برای ایشان علو درجات و غفران الهی و همنشینی با اولیای الهی را مسئلت دارم.

فدراسیون آمادگی جسمانی و تندرستی:

حادثه دلخراش سقوط بالگرد و شهادت ناباورانه رئیس جمهور، وزیر امور خارجه، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، استاندار و همراهانشان، مایه تأثر شدید شد. روح بلند آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، خادم‌الرضا (ع) و خادم ملت ایران که در تمامی دوران مسیر خدمت، مجاهدانه و خستگی‌ناپذیر لحظه‌ای آرام نداشت و بر عهد صادقانه خود با خداوند متعال، مجاهدانه ایستاد به ملکوت اعلی پیوست تا این سید عزیز و همراهانش، به مصداق آیه شریفه فَمِنهُم مَن قَضی نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ، به جمع یاران شهید خود ملحق شوند. فدراسیون آمادگی جسمانی و تندرستی به نمایندگی از خانواده بزرگ آمادگی جسمانی و تندرستی کشور، شهادت خادم ملت ایران، خادم الرضا حضرت آیت‌الله رئیسی؛ رئیس‌جمهور مردمی و محبوب همچنین جناب آقای امیرعبداللهیان؛ وزیر فقید امور خارجه، حضرت آیت‌الله آل‌هاشم نماینده فقید ولی فقیه در استان آذربایجان‌شرقی و نیز جناب آقای رحمتی استاندار فقید و سایر همراهان شهیدشان را به محضر مقام معظم رهبری و نیز عموم مردم شریف ایران اسلامی تسلیت عرض می‌کند. فدراسیون آمادگی جسمانی و تندرستی از درگاه خداوند متعال، مغفرت الهی را برای همه این عزیزان و همچنین صبر و شکیبایی برای بازماندگان و ملت شهید پرور ایران، مسئلت دارد.

باشگاه پرسپولیس:

تسلیت جامعه ورزش کشور در پی شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی

شهادت ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران و همراهان ایشان در حادثه سقوط بالگرد را به ملت ایران تسلیت می‌گوییم.

باشگاه استقلال:

تسلیت جامعه ورزش کشور در پی شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی

باشگاه استقلال شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور مردمی و محبوب و دیگر همراهان ایشان را به رهبر معظم انقلاب و عموم ملت ایران تسلیت و تعزیت می‌گوید و برای شهدای این سانحه غفران الهی و علو درجات را مسألت می‌کند.

فدراسیون ورزش روستایی:

علی ایلکا سرپرست فدراسیون ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی در پیامی شهادت رئیس جمهور دولت مردمی و همراهانشان در سانحه بالگرد را به ملت شریف ایران تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی محلی در متن این پیام آمده است:

و بشر الصابرین الذین اذا اصابتهم مصیبه قالو انا لله و انا الیه راجعون

خبر شهادت رئیس جمهور محبوب دولت مردمی، اندوهی را بر جای گذاشت که تا مدت‌ها بر قلب خیرخواهان و خادمان وطن سنگینی خواهد کرد.

اقدامات آیت‌الله دکتر رئیسی و یارانشان در هیأت دولت با خدماتی برای کشور به خصوص حوزه ورزش و جوانان همراه بود که در تاریخ به یادگار خواهد ماند.

بدون تردید پاداش عمری مجاهدت در مسیر رشد و اعتلای ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف و تلاش برای حل مشکلات آحاد ملت، علی الخصوص مظلومان و مستضعفان جز شهادت و وصال معبود نیست.

اینجانب به نمایندگی از جامعه بزرگ ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی محلی کشور شهادت آیت الله دکتر رئیسی و همراهانشان در سانحه بالگرد را به پیشگاه حضرت ولی عصر ارواحنافداه، مقام معظم رهبری و ملت شریف ایران تسلیت گفته و برای عزیزان سفر کرده علو درجات و برای خانواده معظم آنان صبر و شکیبایی مسئلت دارم.

باشگاه فولاد خوزستان:

تسلیت جامعه ورزش کشور در پی شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی

شهادت رئیس جمهور و هیات همراه ایشان را محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی (‌مدظله‌العالی) و ملت شریف ایران تسلیت عرض می نماییم

باشگاه سپاهان اصفهان:

تسلیت جامعه ورزش کشور در پی شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی

باشگاه شمس‌آذر قزوین:

تسلیت جامعه ورزش کشور در پی شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی

باشگاه نساجی مازندران:

تسلیت جامعه ورزش کشور در پی شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی

باشگاه آلومینیوم اراک:

تسلیت جامعه ورزش کشور در پی شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی

باشگاه پیکان:

باشگاه ذوب‌آهن:

به گزارش ایسنا، فدراسیون‌های وزنه‌برداری، قایقرانی، دوومیدانی، تنیس روی میز، هندبال، تیراندازی، ژیمناستیک، شطرنج، بدمینتون، کمیته ملی پارالمپیک، کبدی، جانبازان و توان‌یابان، ناشنوایان، ورزش‌های همگانی، دوچرخه سواری، شمشیربازی نیز به صورت جداگانه پیام تسلیت فرستادند.

باشگاه استقلال خوزستان:

انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران

انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران با ابراز تأسف از این ضایعه بزرگ و ضمن ارج گذاری به خدمات و تلاش های صادقانه و خالصانه این خادمان شهید، برای خانواده‌های محترم و بازماندگان عزیز شهدای این سانحه تلخ و ناگوار صبر و شکیبایی آرزومند است.

انتهای پیام

نظر شما