شناسهٔ خبر: 66764721 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

فرسودگی ۷۰ درصدی بیمارستان‌ها

رئیس انجمن شرکت‌های دانش بنیان استان اصفهان، با بیان اینکه ۷۰ درصد بیمارستان های کشور به دلیل فرسودگی با هدر رفت انرژی و افزایش پسماند مواجه هستند، گفت: دستیابی به بیمارستان سبز را یک ایده آل دانست که برای رسیدن به آن باید پله پله حرکت کرد. رئیس انجمن شرکت‌های دانش بنیان استان اصفهان، با بیان اینکه ۷۰ درصد بیمارستان های کشور به دلیل فرسودگی با هدر رفت انرژی و افزایش پسماند مواجه هستند، گفت: دستیابی به بیمارستان سبز را یک ایده آل دانست که برای رسیدن به آن باید پله پله حرکت کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا؛ فرید نجات بخش در پنل نقش شرکت‌های دانش بنیان در ایجاد بیمارستان سبز نمایشگاه ایران هلث با بیان اینکه ۷۰ درصد بیمارستان‌های کشور فرسوده هستند گفت: این امر به معنای هدر رفت انرژی، آب، افزایش پسماند و تخریب محیط زیست است.



وی با تاکید بر ضرورت توسعه بیمارستان‌های سبز در کشور، اظهار کرد: برای توسعه این نوع بیمارستان‌ها نیاز به قانون گذاری، توسعه فناوری، تامین مالی و اصلاح ساختار‌ها است ضمن آنکه موضوعات حقوقی نیز باید پیگیری شود.

نجات بخش به بیان راهکار‌های رسیدن به بیمارستان سبز پرداخت و یادآور شد: این تصور که برای رسیدن به بیمارستان‌های سبز اگر همه اجزای آن فراهم نباشد، نباید به سمت آن حرکت کنیم، اشتباه است بلکه اگر هر جز آن هم قابل پیاده سازی باشد و یا موجب ارتفا مدیریت بیمارستان سبز می‌شود و یا موجب کاهش مصرف انرژی می‌شود باید آن را اجرایی کرد چرا که ما را یک پله به بیمارستان سبز نزدیک می‌کند.

فرسودگی ۷۰ درصدی بیمارستان‌ها


رئیس انجمن شرکت‌های دانش بنیان استان اصفهان، استفاده از مواد غذایی فراسودمند در راستای مرخصی زودتر بیماران، افزایش ماندگاری مواد غذایی و تجهیزات کاهش مصرف انرژی را از پله‌های رسیدن به بیمارستان سبز عنوان کرد و خاطر نشان کرد: رسیدن به بیمارستان سبز یک ایده آل و افق است ولی برای رسیدن به آن باید پله پله مسیر را پیمود تا به استاندارد‌های آن رسید.

انتهای پیام/

نظر شما