شناسهٔ خبر: 66763249 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

عضو مجلس خبرگان رهبری:

شهید رییسی مصداق خادم در تراز امام رضا (ع) است

ساری- عضو مجلس خبرگان رهبری با تسلیت شهادت آیت الله رییسی از وی به عنوان مصداق خادم در تراز امام رضا (ع) یاد کرد.

صاحب‌خبر -

آیت الله سید رحیم توکل در گفت وگو با خبرنگار مهر افزود: شهادت خادم‌الرضا (ع)، رئیس‌جمهور محبوب، که به واقع سیدالشهدای خدمت وی را نامید، ثلمه‌ای بزرگ است که ان‌شاءالله خداوند نمونه‌های او را به ملت قدردان ما و جهان اسلام عنایت فرماید.

وی افزود: آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، مصداق خادم در تراز امام رضا علیه آلاف التحیه والثناء است و سوابقی درخشان در خدمت به ملت داشت و پرانگیزه در مسیر تعالی کشور و ساعی برای تحقق آرمان‌های امامین انقلاب و به شدت آرزومند پیوستن به جمع یاران شهیدش بود.

وی گفت: آثار فراموش نشدنی او در کمک به محرومان، ایجاد اشتغال و رونق کسب و کار و در یک کلام، نجات اقتصاد کشور با روحیه «ما می‌توانیم»، برای همیشه الگویی برای خدمتگزاران این ملت خواهد بود.

آیت الله توکل گفت: بوستان انقلاب اسلامی گل‌های فراوانی برای خدمت گذاری به کشور و ملت‌های آزاده جهان دارد تا بتوانند جای خالی شهید خدمت را پر کنند و نام بلند سید ابراهیم رئیسی بر تارک دولت همچون شهیدان رجایی و باهنر خواهد درخشید و جاودانه خواهد شد.

وی افزود: ملت بزرگ ایران هیچ‌گاه خدمتگزاران صدیق خود را فراموش نخواهند کرد و همواره درود و تحیات خود را تقدیم روح رئیس‌جمهور فقید و شهید خود خواهد کرد.

عضو مجلس خبرگان رهبری شهادت این طلایه‌دار خدمت خالصانه را به امام عصر (عج)، رهبر فرزانه انقلاب و ملت بزرگ ایران تسلیت گفت.

نظر شما