شناسهٔ خبر: 66770839 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

آیت الله توکل:

نام بلند رئیسی بر تارک نظام اسلامی خواهد درخشید

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، ضمن تجلیل از خدمات و تلاش‌های شبانه‌روزی خادم‌الرضا(ع)، سیدالشهداء خدمت، فقدان آیت‌الله شهید سیدابراهیم رئیسی را ثلمه‌ای بزرگ توصیف کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، آیت‌الله سیدرحیم توکل؛ نماینده مجلس خبرگان رهبری به مناسبت شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور محبوب کشورمان، ضمن تسلیت این شهادت، بوستان انقلاب اسلامی را دارای گل‌های زیبا برای خدمتگزاری به ملت دانست.

وی بیان کرد: شهادت خادم‌الرضا(ع)، رئیس‌جمهور محبوب، که به واقع سیدالشهداء خدمت باید نامیدش، ثلمه‌ای بزرگ است که خداوند نمونه‌های او را به ملت قدردان ما و جهان اسلام عنایت کند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، مصداق خادم در تراز امام رضا علیه آلاف‌ التحیه والثناء، سوابقی درخشان در خدمت به ملت و پرانگیزه در مسیر تعالی کشور و ساعی برای تحقق آرمان‌های امامین انقلاب و به شدت آرزومند پیوستن به جمع یاران شهیدش بود.

آیت الله توکل بیان کرد: آثار فراموش نشدنی او در کمک به محرومان، ایجاد اشتغال و رونق کسب و کار و در یک کلام، نجات اقتصاد کشور با روحیه ما می‌توانیم، برای همیشه الگویی برای خدمتگزاران این ملت خواهد بود.

وی گفت: بوستان انقلاب اسلامی گل‌های فراوانی برای خدمتگزاری به کشور و ملت‌های آزاده جهان دارد تا بتوانند جای خالی سیدالشهداء خدمت را پر کنند. نام بلند سید ابراهیم رئیسی بر تارک نظام اسلامی همچون شهیدان رجایی و باهنر خواهد درخشید و جاودنه خواهد شد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری افزود: ملت بزرگ ایران هیچ‌گاه خدمتگزاران صدیق خود را فراموش نخواهند کرد و همواره درود و تحیات خود را تقدیم روح متنعم رئیس‌جمهور فقید و شهید خود خواهد کرد.

آیت الله توکل گفت: شهادت این طلایه‌دار خدمت خالصانه را به امام عصر(عج)، رهبر فرزانه انقلاب و ملت بزرگ ایران تسلیت عرض نموده، علو درجات این شهید و همراهان خدوم و شهیدش را از خداوند علیم خبیر خواهانم./950/

نظر شما