شناسهٔ خبر: 66762461 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

پیام تسلیت رئیس قوه قضاییه برای شهادت‌ رییس جمهور

از نزدیک شاهد مجاهدت‌ها و تلاش‌های خستگی‌ناپذیر آیت‌الله رییسی بودم

رئیس قوه قضاییه در پیامی شهادت آیت‌الله رئیسیو همراهان او در سانحه هوایی را تسلیت گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مِّنَ المُؤمِنِینَ رِجَال صَدَقُوا مَا عَهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَّن قَضَیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَّن یَنتَظِرُ وَمَا بَدَّلُواْ تَبدِیلا

عروج شهادت‌گونه خادم‌الرضا (ع) حضرت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور محبوب و مردمی، حضرت آیت‌الله آل‌هاشم امام جمعه محترم تبریز، جناب آقای دکتر امیرعبداللهیان وزیر محترم امور خارجه، جناب آقای دکتر رحمتی استاندار محترم آذربایجان شرقی و دیگر همراهان خدوم و صدیق ایشان در سانحه دلخراش هوایی، برای اینجانب حقیقتاً تألم‌برانگیز و جانکاه است.

بنده که توفیق همکاری و رفاقت قریب به ۵ دهه با رئیس‌جمهور محترم را داشتم، از نزدیک شاهد مجاهدت‌ها و تلاش‌های خستگی‌ناپذیر وی در عرصه مسئولیت‌های مختلف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده‌ام.

اینجانب این ضایعه مؤلمه را به پیشگاه مقدس حضرت بقیه‌الله الاعظم (عج) و محضر مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، ملت رشید و مقاوم ایران، همکاران محترم در دولت و قوه قضاییه و خانواده‌های محترم معزا تسلیت و تعزیت عرض نموده و از درگاه حضرت باری تعالی علوّ درجات ایشان و سربلندی و عزت ایران اسلامی را مسئلت می‌نمایم.

رجاء واثق دارم که این حادثه ناگوار، همه مسئولین دلسوز کشور را در خدمت‌رسانی بیشتر به مردم عزیز و شریف ایران، راسخ‌تر خواهد نمود.

غلامحسین محسنی اژه‌ای

انتهای پیام

نظر شما