شناسهٔ خبر: 66762379 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

خدمات‌رسانی در ایستگاه‌های خط ۵ مترو به جز ارم سبز تا صادقیه

سرپرست شرکت بهره‌برداری متروی تهران گفت: در ساعت ۶:۴۰ دقیقه صبح در اثر قطع برق مسیر جنوبی خط ۵ حد فاصل ایستگاه اتمسفر تا تهران، حرکت قطارها در این خط دچار اختلال شد. سرپرست شرکت بهره‌برداری متروی تهران گفت: در ساعت ۶:۴۰ دقیقه صبح در اثر قطع برق مسیر جنوبی خط ۵ حد فاصل ایستگاه اتمسفر تا تهران، حرکت قطارها در این خط دچار اختلال شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا، رضا محمدنژاد سرپرست شرکت بهره‌برداری متروی تهران با اشاره به اینکه پس از مشکل پیش آماده در اسرع‌ وقت تمام تیم‌های عملیاتی و امدادی شرکت بهره‌برداری مترو به محل حادثه اعزام شدند، گفت: هم‌زمان با انجام اقدامات لازم برای رفع مشکل قطع برق، بلافاصله برای تسهیل در تردد شهروندان هم تدابیر لازم انجام شد.

وی با تأکید بر اینکه ۲۰ دقیقه برق خط ۵ مترو برای اقدامات لازم قطع شده بود، اظهار کرد: در حال حاضر خدمات‌رسانی در ایستگاه‌های خط ۵ مترو به‌غیراز مسیر ایستگاه ارم سبز تا ایستگاه‌ صادقیه در حال انجام است.

محمدنژاد افزود: سرفاصله حرکت قطارهای خط ۵ مترو مطابق جدول برنامه زمان‌بندی است و با حل مشکل فوق، مسیر ایستگاه ارم سبز تا صادقیه زیر بار ترافیکی خواهد رفت.

سرپرست شرکت بهره‌برداری متروی تهران با اشاره به اینکه در ایستگاه‌های خط ۵ اطلاع‌رسانی لازم به مسافران صورت گرفته است، تأکید کرد: با هماهنگی لازم با شرکت‌های تاکسیرانی و اتوبوسرانی مسافران می‌توانند در ایستگاه ارم سبز پیاده شوند و با تغییر مد حمل‌ونقلی از تاکسی و اتوبوس برای رسیدن به مقصد خود استفاده کنند و یا وارد خط ۴ مترو شوند.

 وی بیان کرد: علت حادثه در دست بررسی است تا برای پیشگیری از تکرار این قبیل مشکلات، راهکارهای مناسب اتخاذ گردد.

انتهای پیام/ 

نظر شما