شناسهٔ خبر: 66761278 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

اجاره ماشین کیش 1403

زمانی که برای تفریح و سفر به کیش می‌رویم، می‌توانیم تقریباً هر خودروی لوکسی که بخواهیم را اجاره نماییم. کیش جزو مناطق آزاد به حساب می‌آید، به همین دلیل خودروهایی مانند مازراتی، دوج، کادیلاک و لامبورگینی را می‌توان به‌راحتی کرایه کرد. زمانی که برای تفریح و سفر به کیش می‌رویم، می‌توانیم تقریباً هر خودروی لوکسی که بخواهیم را اجاره نماییم. کیش جزو مناطق آزاد به حساب می‌آید، به همین دلیل خودروهایی مانند مازراتی، دوج، کادیلاک و لامبورگینی را می‌توان به‌راحتی کرایه کرد.

صاحب‌خبر -

زمانی که برای تفریح و سفر به کیش می‌رویم، می‌توانیم تقریباً هر خودروی لوکسی که بخواهیم را اجاره نماییم. کیش جزو مناطق آزاد به حساب می‌آید، به همین دلیل خودروهایی مانند مازراتی، دوج، کادیلاک و لامبورگینی را می‌توان به‌راحتی کرایه کرد. سواری با خودروهای لوکس در خیابان‌های کیش، لذت مسافرت را برای شما دوچندان می‌کند. اگر مایلید درباره اجاره ماشین در کیش اطلاعات کامل‌تری به دست آورید، ادامه مطلب را از دست ندهید.

 

چرا هنگام سفر به کیش خودرو رنت کنیم؟

این به علایق شما بستگی دارد که بخواهید در جزیره راه‌پیمایی نمایید یا با ماشین از جاذبه‌های شهر دیدن کنید. از آن جا که کیش یکی از شهرهای شرجی و مرطوب است و اماکن تفریحی آن از هم فاصله دارند، ما به شما پیشنهاد می‌دهیم که به فکر اجاره خودرو باشید.

شرایط خاصی برای اجاره ماشین در جزیره کیش وجود دارد، به همین دلیل اگر قصد اجاره خودرو در این جزیره را دارید، باید به طور کامل این شرایط را بدانید. کیش مقاصد تفریحی متعددی دارد، به همین دلیل با کرایه خودرو، در زمان کمتری می‌توانید جاذبه‌های جزیره را تماشا کنید. برخی افراد با شنیدن عبارت اجاره خودرو کمی‌نگران می‌شوند؛ اما باید به شما بگویم که خیابان‌های شهر بسیار استاندارد ساخته شده‌اند و چندان شلوغ نیستند و با رعایت احتیاط می‌توانید بدون هیچ مشکلی در سطح شهر بچرخید.

اجاره ماشین کیش چه شرایطی دارد؟

برای اجاره خودرو در سطح جزیره کیش، قوانین و چارچوب‌هایی در نظر گرفته شده است که افراد باید از آن مطلع باشند. در اینجا شرایط اجاره خودرو را برای شما شرح می‌دهیم:

  • ارائه گواهینامه و کارت شناسایی معتبر

  • مقداری وجه نقد بابت ضمانت اجاره ماشین

مقدار وجه نقد ضمانتی برای خودروهای سبک تا سقف 5 میلیون تومان و ماشین‌های گران‌قیمت و لوکس بین 7 تا 20 میلیون تومان است. این مبلغ برای ضمانت خسارت‌های احتمالی به خودرو از مشتری اخذ می‌گردد. بعد از اینکه شما ماشین را سالم به شرکت تحویل بدهید، وجه یا چک ضمانت مسترد خواهد شد.

نکته مهمی که باید در نظر بگیرید این است که قیمت‌های ذکر شده برای اجاره ماشین کیش به مدت 24 ساعت از هنگام تحویل خودرو است. اگر بخواهید ماشین را برای مدت بیشتری اجاره نمایید باید هزینه آن را مجددا پرداخت کنید. نوین رنت در زمینه اجاره خودرو در کیش، سابقه‌ای درخشان دارد. این شرکت ضمن اخذ مجوز رسمی از منطقه آزاد کیش، با افتخار هر روز خدمات خود را به گردشگران عزیز ارائه می‌کند.

نکات کلیدی درباره اجاره ماشین در کیش

کرایه ماشین، کار چندان سختی نیست؛ اما برای ثبت قرارداد اجاره بهتر است چند نکته مهم را در نظر بگیرید تا مشکلی برای شما پیش نیاید. این نکات عبارت انداز:

سنجش اعتبار شرکت اجاره‌ ماشین کیش

شرکت‌های گوناگونی وجود دارند که در این حوزه کار می‌کنند. همچنین برخی از آن‌ها به صورت آنلاین نیز به مراجعین خدمات می‌دهند. به همین دلیل لازم نیست وقت زیادی برای این موضوع بگذارید. پیش از اجاره، حتماً از اعتبار شرکت اطمینان حاصل نمایید.

ماشینی که اجاره می‌کنید

ماشین‌های قابل اجاره در کیش، شامل مواردی از جمله کروک، اسپرت، خودروهای ون، اقتصادی و شاسی‌بلند می‌شود. کمترین زمانی که می‌توانید خودرو دلخواهتان را اجاره کنید، 24 ساعت است.

میزان هزینه رنت خودرو در کیش

کاملاً طبیعی است که برای رنت ماشین‌های لوکس باید مبلغ بیشتری پرداخت کنید. این مورد درباره مبلغ ضمانت نیز صدق می‌کند. لوکس‌ترین خودروهای کیش مازراتی و لامبورگینی هستند؛ بنابراین بالاترین میزان اجاره و ضمانت را باید برای آن‌ها پرداخت نمود.

پرداخت خسارت ماشین

فردی که ماشین را اجاره می‌کند، مسئولیت هر گونه خسارت احتمالی که ممکن است به خودرو وارد شود را به عهده دارد. چنانچه طی مدت زمان اجاره ماشین کیش، خسارتی به آن وارد شود، شما باید مبلغ خسارت را به شرکت بپردازید. اگر این خسارت‌ها ناشی از فرسودگی ماشین باشد، نیازی به پرداخت هزینه از طرف شما نیست.

قوانین رانندگی در جزیره کیش

برخی از قوانین رانندگی در کیش با سایر شهرهای ایران متفاوت است که هنگام دورزدن در سطح شهر باید به آن‌ها توجه کنید. بوق‌ زدن در کیش جرم تلقی می‌شود. در سطح شهر چراغ‌قرمزی وجود ندارد، به جز در شرایطی که وجود آن ضروری باشد. چنانچه با خودروی کثیف در شهر پرسه بزنید، ممکن است جریمه شوید. در خصوص رانندگی در این جزیره می‌توانید از کسانی که قبلاً از کیش دیدن کرده‌اند، پرس‌وجو نمایید.

چه عواملی هزینه اجاره ماشین کیش را افزایش می‌دهد؟

علاوه بر مواردی که بیان کردیم، معیارهای دیگری نیز وجود دارند که می‌توانند قیمت نهایی اجاره خودرو را تحت‌تأثیر قرار دهند. این عوامل شامل موارد زیر می‌شود:

  • نوسانات ارز و افزایش نرخ دلار

  • افزایش تقاضای مسافران برای اجاره

  • میزان کارکرد خودرو و سال تولید آن

  • اجاره ماشین در روزهای خاص و تعطیل مانند ایام نوروز

فرایند اجاره ماشین چگونه انجام می‌گیرد؟

مراحل رنت خودرو در جزیره به این شکل دنبال می‌شود:

  • ابتدا برای رزرو با کارشناسان شرکت مربوطه تماس می‌گیرید.

  • روزهایی که مایل به اجاره ماشین هستید، همچنین مکانی که می‌خواهید خودرو را تحویل بگیرید، به شرکت اعلام می‌کنید.

  • شرکت پیش‌فاکتور مربوطه را برای شما ارسال می‌کند.

  • مدارک لازم برای اجاره خودرو و پرداخت مبلغ ضمانت را به شرکت می‌فرستید.

  • خودرو در مکان موردنظر به شما تحویل داده می‌شود و قرارداد بین دو طرف به امضا می‌رسد.

توجه داشته باشید که منظور تسریع روند کار، یک هفته پیش از آغاز سفر، ماشین موردنیاز خود را رزرو نمایید. پس از اجاره ماشین کیش، شما با انتخاب فرودگاه به عنوان محل تحویل ماشین، بلافاصله پس از پیاده‌شدن از هواپیما، خیلی راحت می‌توانید سوار ماشین شده و به هتل بروید.

مشکلات مختلف اجاره ماشین کیش

اگر برای رنت کردن ماشین در جزیره کیش از شرکت‌های معتبر و صاحب‌نام استفاده کنید، مشکل خاصی به وجود نمی‌آید. گاهی اوقات مسافران از مکان‌های غیرمجاز یا نامناسب ماشین کرایه می‌کنند، این افراد ممکن است هنگام استرداد مبلغ ودیعه، با اجاره‌دهندگان دچار مشکل شوند.

نتیجه‌گیری

اجاره خودرو در کیش می‌تواند سفری خاطره‌انگیز و به‌یادماندنی برای شما بسازد. اجاره خودروهای لوکس و رانندگی در این جزیره تجربه بسیار متفاوتی است، مخصوصاً برای افرادی که در شهرهای شلوغ، پرسروصدا و پرترافیک زندگی می‌کنند. خیابان‌های خلوت جزیره به شما این امکان را می‌دهد تا پای خود را روی پدال گاز فشار دهید و از یک رانندگی هیجان‌انگیز با سرعت بالا لذت ببرید. اگر درباره اجاره ماشین در جزیره کیش سؤالی دارید، می‌توانید آن را با ما به اشتراک بگذارید.

این محتوا حاوی تبلیغات میباشد

نظر شما