شناسهٔ خبر: 66760682 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

مرکز ملی فضای مجازی شهادت رئیس‌جمهور و همراهانش را تسلیت گفت

مرکز ملی فضای مجازی در پیامی شهادت رئیس‌جمهور و جمعی از مقامات کشورمان را تسلیت گفت.

صاحب‌خبر -
مرکز ملی فضای مجازی شهادت رئیس‌جمهور و همراهانش را تسلیت گفت
 
به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز ملی فضای مجازی با صدور اطلاعیه‌ای شهادت حضرت آیت‌الله رئیسی رئیس‌جمهور، آیت‌الله آل هاشم، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه و سایر شهدای سانحه بالگرد را تسلیت گفت. متن این اطلاعیه به شرح زیر است:
 
انا لله و انا الیه راجعون
مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا
 
با نهایت تاسف و تاثر خبر ناگوار شهادت رئیس‌جمهور مردمی، خادم‌الرضا (ع) حضرت آیت‌الله رئیسی و همراهان ایشان در راه خدمت به ایران عزیز، آحاد مردم ایران را داغدار کرد.
 
حضور در مناطق محروم و دیدار با مردم در جای جای کشور و تلاش شبانه روزی برای رفع مشکلات مردم، شهید رئیسی را چهره‌ای ممتاز در میان کارگزاران خدوم انقلاب اسلامی قرار داد و شهادت، اجر چند دهه خدمت بی منت ایشان به این نظام مقدس و ملت شریف ایران بود.
 
درس آموختن در مکتب امام راحل (ره) و همراهی و تبعیت محض از مقام معظم رهبری و پایبندی به ارزش‌های نظام مقدس اسلامی و دامن نزدن به دعوا‌های سیاسی و جناحی به جای خدمت به مردم، موجب شد تا ایشان نماد و الگویی در ولایتمداری و خدمتگزاری صادقانه به مردم باشند.
 
ساده زیستی و مردمی بودن و اذعان همه گروه‌ها به اخلاص و مردم داری شهید آیت الله رئیسی چه در زمان خادمی در حرم امام هشتم (ع) و چه ریاست قوه قضائیه و نهایتاً مسند ریاست جمهوری، ایشان را در کنار نام‌های بزرگی همچون شهیدان بهشتی، رجایی و باهنر و قهرمان مقاومت اسلامی حاج قاسم سلیمانی، در تاریخ معاصر ایران جاودانه کرد.
 
مرکز ملی فضای مجازی شهادت آیت الله رئیسی رئیس‌جمهور خستگی‌ناپذیر و همچنین امام جمعه محبوب استان آذربایجان شرقی شهید آیت‌الله آل هاشم و دیپلمات انقلابی شهید حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، دکتر مالک رحمتی و سایر شهدای سانحه سقوط بالگرد را به محضر امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری و عموم ملت ایران تسلیت عرض می‌کند و از خداوند متعال علو درجات را برای شهدای این حادثه مسئلت داریم.

نظر شما