شناسهٔ خبر: 66759799 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

تداوم رفتار جهادی شهید آیت‌الله رئیسی نیاز جامعه است‌

استاندار بوشهر با بیان اینکه شهید آیت‌الله رئیسی در راه خدمت به مردم جان خود را فدا کرد گفت: رفتار جهادی شهید آیت‌الله رئیسی رئیس جمهور نیاز امروز و فردای جامعه اسلامی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، احمد محمدی‌زاده صبح امروز در آیین عزاداری و سوگواری شهادت آیت‌الله رئیسی رئیس جمهور و همراهانش در سانحه بالگرد در استان آذربایجان شرقی با تسلیت شهادت جانسوز آیت‌الله رئیسی اظهار داشت: شهید آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی و شهدای همراه در خدمت‌رسانی به مردم، شبانه‌روز زحمت کشیدند و در همین مسیر به شهادت رسیدند.

وی با بیان اینکه وفاداری آیت‌الله رئیسی به امام راحل، رهبر معظم انقلاب و نظام اسلامی بی‌نظیر بود افزود: آیت‌الله رئیسی ذوب در ولایت بود و در خط امام راحل و رهبر معظم انقلاب حرکت می‌کرد و برای حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی، جهادی تلاش کرد.

استاندار بوشهر با تاکید بر اینکه رفتار جهادی نیاز امروز و فردای جامعه اسلامی است خاطر نشان کرد: شهید آیت‌الله رئیسی، مدیریت جهادی و میدانی و انقلابی داشت و در رفتار مردمی، بی‌نظیر بود که باید در جامعه تداوم داشته باشد.

محمدی‌زاده تصریح کرد: خادم‌الرضا و خادم ملت و سید محرومان تنها بخشی از لقب‌های واقعی آیت‌الله رئیسی است و خدمت به مردم عشق رئیس جمهور شهید بود.

وی با اشاره به ایمان و تعهد بالای شهید آیت‌الله رئیسی خاطرنشان کرد: قبل از انتخابات 11 اسفند به تمام وزیران و استانداران تاکید کرد که دولت هیچ کاندیدایی ندارد و از هیچ کاندیدایی حمایت نمی‌کند و سالم‌ترین انتخابات با تدبیر رئیس جمهور برگزار شد.

استاندار بوشهر ابراز داشت: در آخرین جلسه دولت و استانداران که هفته گذشته برگزار شد، 20 تصمیم مهم را ابلاغ کرد که ارتباط قویتر و مستمرتر با مردم و گره‌گشایی از مشکلات مردم مهمترین تاکید آیت‌الله رئیسی بود.

محمدی‌زاده با بیان اینکه رئیس جمهور شهید در کمتر از 20 ماه، 3 بار به استان بوشهر سفر کرد افزود: سفر چهارم آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی به بوشهر، قرار بود در خردادماه سال جاری انجام شود که به شهادت رسید.

وی با اشاره به ارتباط قلبی رئیس جمهور شهید و سردار سلیمانی در چند دهه اخیر خاطر نشان کرد: در اکثر جلساتی که رئیس جمهور حضور داشت، از خدمات شهید سردار سلیمانی به کشور و نظام و جهان اسلام سخن می‌گفت و ارتباط قلبی و معنوی با سردار شهید داشت.

استاندار بوشهر بیان کرد: شهید آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی مزد 45 سال مجاهدت‌های خستگی ناپذیرش در دفاع از اسلام و ملت و رهبری را با شهادتش دریافت کرد.

محمدی‌زاده گفت: آیت الله رئیسی عاشق شهادت بود و آرزوی شهادت داشت و برای شهادت دعا می‌کرد و خداوند او را با امام رضا علیه‌السلام که خادم صدیقش بود محشور کرد.

وی با بیان اینکه شهادت آیت‌الله رئیسی منجر به وحدت بین مردم و دلسوزان انقلاب و کشور خواهد شد تاکید کرد: راه خدمت ادامه دارد و به فرموده رهبر معظم انقلاب، هیچ نگرانی برای خدمت‌رسانی به مردم وجود ندارد و تدابیر لازم برای توسعه و پیشرفت کشور اتخاذ شده است.

انتهای پیام/190/.

نظر شما