شناسهٔ خبر: 66759381 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

پابند الکترونیکی سارق منازل و بیمارستان را به دام انداخت

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق حرفه‌ای خبر داد و گفت: متهم به ۱۰ فقره سرقت از منازل مسکونی و اماکن خصوصی و دولتی اعتراف کرد.

صاحب‌خبر -

پابند الکترونیکی سارق منازل و بیمارستان را به دام انداخت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خبرگزاری پلیس، سرهنگ علی قاسم پور گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر سرقت از یک منزل در محدوده افسریه تهران، تیمی از ماموران برای بررسی موضوع به نشانی اعلامی اعزام شدند.


وی افزود: با حضور ماموران در محل مشخص شد که سارق یک نفر بوده که با تخریب قفل درب ساختمان وارد منزل شده و با سرقت ۱۰ میلیون تومان وجه نقد از محل متواری شده است.

­

این مقام انتظامی گفت: با تحقیقات میدانی چهره متهم و هویت وی شناسایی شد و در ادامه به دست آمد متهم سابقه دار بوده و دارای پابند الکترونیکی است.


رئیس پلیس پیشگیری تهران افزود: با اجرای طرح پایش الکترونیکی و مشخصات متهم به تیم‌های گشت انتظامی اعلام و گشت زنی‌های انتطامی ادامه داشت تا اینکه خبر دیگری نیز مبنی بر سرقت از بیمارستانی در همان محدوده اعلام شد.


این مقام پلیسی به ردیابی متهم سابقه دار و تطبیق محل حضور متهم و محل سرقت اشاره کرد و گفت: بلافاصله تیمی از ماموران به محل حضور متهم اعزام و در یک عملیات پلیسی موفق شدند متهم را پس از یک عملیات تعقیب و گریز دستگیر و تعدادی لوازم بیمارستانی از متهم کشف کنند.


سرهنگ قاسم پور به اعتراف متهم به ۱۰ فقره سرقت از منازل مسکونی و اماکن خصوصی و دولتی اشاره کرد و گفت: کماکان کشف جزئیات پرونده در دستور کار قرار دارد.

نظر شما