شناسهٔ خبر: 66759261 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: رجا | لینک خبر

پیام تسلیت نخست وزیر هند به شهادت رئیس‌جمهوری ایران/ مودی: سهم رئیسی در تقویت روابط با هند در یادها خواهد ماند/ دولت هند یک روز عزای عمومی اعلام کرد

نارندرا مودی نخست وزیر هند در واکنش به شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری ایران اعلام کرد که سهم وی در تقویت روابط دو کشور همواره در یادها خواهد ماند.

صاحب‌خبر -
گروه بین‌الملل-رجانیوز: نارندرا مودی نخست وزیر هند در واکنش به شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری ایران اعلام کرد که سهم وی در تقویت روابط دو کشور همواره در یادها خواهد ماند.
 
به گزارش رجانیوز، نارندرا مودی امروز دوشنبه ساعتی پس از اعلام خبر شهادت رئیس جمهور و هیات همراهش در حساب ایکس خود نوشت: از درگذشت غم انگیز دکتر سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران به شدت غمگین و شوکه شده‌ام.
 
وی در ادامه تاکید کرد: سهم او در تقویت روابط دو جانبه هند و ایران همیشه در یادها خواهد ماند. از صمیم قلب به خانواده ایشان و مردم ایران تسلیت می‌گویم. هند در این دوران غم و اندوه در کنار ایران ایستاده است.
 
هند به دلیل شهادت رئیس جمهور ایران یک روز عزای عمومی اعلام کرد
 
دولت هند پس از اعلام خبر شهادت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور و حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران در سانحه سقوط بالگرد در استان آذربایجان شرقی، روز سه‌شنبه اول خردادماه را عزای عمومی اعلام کرد.
 
براساس این گزارش، پرچم ملی در سراسر هند مقابل تمام ساختمان‌ها شامل ساختمان‌های دولتی به حالت نیمه افراشته در خواهد آمد و در این روز هیچ برنامه سرگرمی رسمی وجود نخواهد داشت.
 
انتهای پیام/

نظر شما