شناسهٔ خبر: 66758078 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

پیام تسلیت رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی آذربایجان غربی در پی شهادت رئیس جمهور

رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی آذربایجان غربی با صدور پیامی شهادت آیت‌الله ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور و هیئت همراه در حادثه سقوط بالگرد را به مقام معظم رهبری و ملت بزرگ ایران تسلیت گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان غربی، رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی آذربایجان غربی با صدور پیامی شهادت آیت‌الله ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور و هیئت همراه در حادثه سقوط بالگرد را به مقام معظم رهبری و ملت بزرگ ایران تسلیت گفت.

متن کامل پیام تسلیت به این شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون

در دهه کرامت و همزمان با سالروز میلاد امام مهربانی‌ها، خادم الرضا و خادم جمهور در مسیرخدمت به مردم شریف ایران مسیر نهایی هجرت را به سمت آستان ربوبی پیمود و به خیل شهدای مظلوم، خدمتگزار و مجاهد پیوست.

قلب‌های جامعه‌ی ایران اسلامی در پی شهادت رئیس جمهور محبوب‌مان و همراهان ایشان در اثر سانحه‌ی بالگرد آکنده از غم شده است.

آیت‌الله رئیسی رحمه الله علیه با قلبی رئوف، نیتی صادقانه و خالصانه، اندیشه‌ای ژرف و اراده‌ای جدی همواره برای حل مشکلات مردم به ویژه طبقه کم‌درآمد، تلاشی وافر و شبانه‌روزی داشتند و دغدغه‌مندانه مسائل را پیگیری و رصد می‌کردند.

اینجانب شهادت عالم برجسته آیت الله رئیسی رحمه الله علیه و همراهان ایشان را محضر ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه‌ای و ملت شریف ایران تسلیت عرض نموده و رحمت و مغفرت الهی و علوّ درجات ایشان را از خداوند متعال مسألت می نمایم.

حجت‌الاسلام حامد زکی

رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی آذربایجان غربی

برچسب‌ها:

نظر شما