شناسهٔ خبر: 66757038 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: ایپنا | لینک خبر

کمیته استیناف فدراسیون فوتبال محرومیت تعلیقی و جریمه مالی امید عالیشاه کاپیتان پرسپولیس را تایید کرد.

کمیته استیناف محرومیت و جریمه امید عالیشاه را تایید کرد

کمیته استیناف محرومیت و جریمه امید عالیشاه را تایید کرد

صاحب‌خبر -

کمیته استیناف فدراسیون فوتبال در خصوص در خصوص استیناف باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس تهران نسبت به رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکم به محرومیت آقای امید عالیشاه به یک جلسه محرومیت تعلیقی به مدت شش ماه و دو میلیارد ریال جریمه نقدی بدلیل نشر اکاذیب ازجمله مفاد مصاحبه و بیان مطالبی علیه داور مسابقه پرسپولیس و گل گهر سیرجان با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رای صادره، ایراد و اعتراض موثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید بعمل نیامده، مستنداً به ماده ۱۰۶ مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض دادنامه صادره، عیناً تائید و اعلام می‌گردد. رأی صادره قطعی است.

در خصوص استیناف باشگاه فرهنگی ورزشی تراکتور سازی تبریز نسبت به رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکم بر محکومیت باشگاه تراکتور ساز‌ی تبریز به پرداخت دو میلیارد ریال جریمه نقدی بدلیل فحاشی و پرتاب اشیاء توسط تماشاگران منتسب در چندین نوبت و نقض اصول کلی رفتار در جریان مسابقه فوتبال بین دو تیم تراکتور سازی تبریز و ذوب آهن اصفهان از سری مسابقات لیگ برتر هفته بیست و سوم کشور صادر شده است با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رای صادره، ایراد و اعتراض موثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید بعمل نیامده، مستنداً به ماده ۱۰۶ مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض دادنامه صادره، عیناً تائید و اعلام می‌گردد. رأی صادره قطعی است.

در خصوص استیناف اقای میلاد فاندر مدیر رسانه‌ای تیم هوادار نسبت به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکم بر محکومیت نامبرده به سیصد میلیون ریال جریمه نقدی بدلیل نقض اصول کلی رفتار در مسابقه بین دو تیم فولاد خوزستان و هوادار از سری مسابقات لیگ برتر هفته بیست و دوم کشور با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رای صادره، ایراد و اعتراض موثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید بعمل نیامده، مستنداً به ماده ۱۰۶ مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض دادنامه صادره، عیناً تائید و اعلام می‌گردد. رأی صادره قطعی است.

در خصوص استیناف باشگاه دوستی مهر تهران نسبت به رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکم بر محکومیت باشگاه تجدیدنظرخواه به بازنده اعلام شدن با نتیجه ۳ بر صفر مقابل تیم استیل البرز آق بلا بدلیل استفاده از بازیکن غیر مجاز به نام احسان اکبری (سه کارت زرد) از سری مسابقات لیگ قهرمانی نونهالان کشور و مبلغ ۵۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی و محکومیت آقای احسان اکبری به ۴ جلسه محرومیت صادر شده است با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رای صادره، ایراد و اعتراض موثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید بعمل نیامده، مستنداً به ماده ۱۰۶ مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض دادنامه صادره، عیناً تائید و اعلام می‌گردد. رأی صادره قطعی است.

در خصوص استیناف باشگاه ایمان سبز شیراز نسبت به رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکم محکومیت باشگاه تجدیدنظرخواه به بازنده اعلام شدن با نتیجه ۳ بر صفر مقابل استقلال زیدون خوزستان از سری مسابقات لیگ دسته سوم کشور بدلیل سوء رفتار تیمی و مسئول شناخته شدن در نیمه تمام ماندن مسابقه با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رای صادره، ایراد و اعتراض موثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید بعمل نیامده، مستنداً به ماده ۱۰۶ مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض دادنامه صادره، عیناً تائید و اعلام می‌گردد. رأی صادره قطعی است.

نظر شما