شناسهٔ خبر: 66754996 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایبنا | لینک خبر

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان‌غربی:

آیت الله رئیسی بزرگمرد جهاد، ایثار، انسانیت و اخلاص بود

آذربایجان‌غربی - مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان‌غربی گفت: آیت الله رئیسی بزرگمرد جهاد، ایثار، انسانیت و اخلاص بوده که حین انجام وظیفه به فیض شهادت نائل آمدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در ارومیه، علیرضا نوروزی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در پی شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری محبوب و همراهان‌شان، حجت‌الاسلام آل‌هاشم امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی وهیئت همراه پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام بدین شرح است:

بسمه تعالی

حادثه تلخ سقوط بالگرد حامل رئیس جمهور «خادم الرضا» آیت الله رئیسی رئیس جمهور محبوب و مردمی، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، استاندار آذربایجان‌شرقی و نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان‌شرقی و هیئت همراه، موجب اندوه و تاثر فراوان شد.

اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه استان آذربایجان غربی، شهادت رئیس جمهور عزیز، محبوب و مغتنم و بزرگمرد جهاد، ایثار، انسانیت و اخلاص را که حین انجام وظیفه به فیض شهادت نائل آمدند و موجی از غم و اندوه را در پی داشت را به ملت شریف ایران و خانواده معزز ایشان تسلیت عرض کرده و برای شهدای از جان گذشته علو درجات الهی را مسئلت می نماید.

نظر شما