شناسهٔ خبر: 66748703 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد آنلاین | لینک خبر

نظر شما آخرین اخبار وبگردی

خبر خوش / با سرنشینان بالگرد رییسی ارتباط برقرار شد

دو تن از همراهان بالگرد رییسی با نیروهای امدادی ارتباط برقرار کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادآنلاین، بالگرد حامل رئیس جمهور که برای افتتاح «سد مرزی «قیز قلعه‌سی» به آذربایجان شرقی سفر کرده بود، در مسیر بازگشت در «جنگل دیزمار» در محدوده عمومی بین ورزقان و جلفا استان آذربایجان شرقی دچار سانحه شد.

محسن منصوری، معاون اجرایی رئیس‌جمهوری گفت: دو تن از عزیزان در این پرواز با نیروهای امدادی ارتباط برقرار کردند. نیم ساعت بعد از طی مسیر ارتباط بالگرد رئیس جمهور با دو بالگرد دیگر قطع می‌شود. پس از این اتفاق دو بالگرد منطقه را جست و جو کردند. نکته امیدوار کننده دیگر این است که محل حادثه تا شعاع دو کیلومتری توسط وزارت ارتباطات مشخص شده است.

وزیر کشور در اخبار ۲۰:۳۰ صدا و سیما بار دیگر اعلام کرد که گفت: به دلیل شرایط جوی و مه شدید، نیروهای امدادگر هنوز به نقطه مدنظر نرسیده اند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی یک شنبه شب در دیدار جمعی از خانواده‌های سپاهیان پاسدار که به مناسبت شب میلاد امام رضا(ع) برگزار شد، با ابراز تاثر از حادثه نگران کننده عصر امروز برای رئیس جمهور محترم و همراهان ایشان گفتند: امیدواریم خداوند متعال رئیس جمهور محترم و مغتنم و همراهان ایشان را به آغوش ملت برگرداند.

همچنین علی لاریجانی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «در این لحظات، برای سلامتی جناب آقای رییسی و همراهان همه دست به دعا برداریم…»

احسان صالحی دبیر شورای اطلاع رسانی دولت نیز در حساب کاربری خود در شبکه ایکس نوشت: المستغاث بک یا صاحب الزمان. خدایا بحق این شب عزیز، خادم الرضا را در حصن کلمه لا اله الا الله محفوظ بدار. بحق دعای ملتی که با هر سلیقه و گرایشی، دل‌نگران دست به دعا برداشته‌اند، سید مظلوم و عزیز را به این ملک بازگردان.

در پی بروز حادثه برای بالگرد حامل رئیس جمهور و همراهان ایشان، عصر امروز در کلاس درس تفسیر نهج البلاغه حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی، دعای توسل قرائت شد.

محمد باقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی نیز از جمله شخصیت هایی بود که از مردم خواست که برای سلامتی رییس جمهور و همراهان ایشان دعا کنند.

یک شنبه شب همچنین اعلام شد که تیپ نیروهای ویژه صابرین نیروی زمینی سپاه برای کمک به جست‌وجوی بالگرد رئیس‌جمهوری و همراهانش عازم منطقه شد.

نظر شما