شناسهٔ خبر: 66748839 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه شرق | لینک خبر

مقامات ایرانی به خبر سقوط بالگرد رئیسی چطور واکنش نشان دادند؟

برخی مقامات ایرانی نسبت به سقوط بالگرد رئیسی واکنش نشان دادند.

صاحب‌خبر -

روحانی برای رئیسی و همراهانش آرزوی سلامتی کرد.

 

photo_2024-05-19_21-20-34 (2)

 

سید محمد خاتمی، رئیس‌جمهوری پیشین: با نگرانی در این شرایط خاص کشور ، اخبار نگران کننده در مورد سقوط بالگرد رئیس جمهور محترم و همراهان را پیگیری و برای سلامت ایشان و همراهان دعا می‌کنم. 

 

قالیباف، رئیس مجلس: برای سلامتی خادم‌الرضا ، جناب آقای رئیسی و همراهان ایشان دعا کنیم. برای سلامتی خادم‌الرضا علیه‌السلام، ریاست محترم جمهوری، جناب آقای رئیسی و همراهان ایشان دعا کنیم. خداوند به برکت دعای مؤمنین ایشان را از گزند بلایا حفظ کند.در شب میلاد امام رئوف (ع) از صمیم قلب منتظر خبر صحت و سلامت کامل ایشان هستیم. إن‌شاءالله.

 

علی لاریجانی، رئیس پیشین مجلس: در این لحظات، برای سلامتی جناب آقای رئیسی و همراهان همه دست به دعا برداریم... 

 

آذری جهرمی، وزیر ارتباطات پیشین: در این شب عزیز میلاد حضرت رضا علیه السلام، #همه‌باهم برای سلامتی آقای رئیسی و همراهانشان دعا کنیم. خداوند بزرگ نگاهدار ایران و مردمانش باشد.

 

الیاس حضرتی؛ دبیر کل حزب اعتماد ملی: در این دقایق سخت، همه با هم برای سلامتی رییس‌جمهور کشورمان و همراهان‌شان دعا کنیم

آذر منصوری، رییس جبهه اصلاحات: نگران و پیگیر خبر حادثه پیش آمده برای بالگرد حامل آقای رئیسی هستم. برای ایشان و همراهانشان آرزوی سلامتی دارم.

 

عزت‌الله ضرغامی، عضو کابینه دولت و وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی: جلسه امروز هیئت دولت رأس ساعت مقرر تشکیل شد و مواردی از دستور جلسه به تصویب رسید. به دنبال دریافت خبر «فرود سخت» هلی‌کوپتر آقای رییس‌جمهور، اعضاء دولت با جدیت تمهیدات لازم را در دستور کار قراردادند.»

 

محمد باقر نوبخت ، رییس اسبق سازمان برنامه و بودجه کشور و دبیر کل حزب اعتدال و توسعه: در این ساعات سخت، سلامتی جناب آقای رئیسی، هیات همراه و همچنین توفیق گروههای خدوم امدادرسان را از درگاه خداوند مهربان مسئلت می نمایم.

 

علی اکبر ولایتی مشاور رهبری :در این شب عزیز از درگاه خداوند متعال برای رئیس‌جمهور محترم و همراهانشان، آرزوی صحت و سلامتی دارم و امیدوارم با تکیه بر الطاف صاحب امشب حضرت ابالحسن علی ابن موسی الرضا (علیه آلاف التحیة و الثناء) ایشان و هیات همراهشان هر چه زودتر به آغوش ملت بازگردند.

 

محسن رضایی دبیر شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا: فالله خیر حافظا و هو ارحم الراحمین. از خداوند متعال برای برادر عزیزم رییس جمهور مجاهد، پرتلاش و خستگی ناپذیر و همراهان ایشان، تندرستی و دفع بلا خواهانم.ملت عزیز ایران فرزند صالح خود و همراهان ایشان را در شب میلاد امام رضا (ع) دعا کنند.

 

غلامحسین محسنی اژه‌ای،‌رئیس دستگاه قضا: در شب میلاد حضرت علی‌ابن‌موسی‌الرضا(ع) امام رئوف، برای خادم‌الرضا علیه‌السلام، رئیس‌جمهور خدوم و انقلابی جناب آقای رئیسی و هیئت همراه، صحت و سلامتی از خداوند متعال مسئلت دارم و دست به دعا برداشته و چشم انتظار اخبار مسرت‌بخش هستیم.

 

 اسدالله بادامچیان، دبیر کل موتلفه اسلامی: از خدای متعال مسالت داریم به حق قرآن کریم، ائمه معصومین علیهم السلام به ویژه حضرت امام رضا علیه السلام و خون پاک همه شهدا، رئیس جمهور محترم حضرت آیت الله رئیسی، وزیر امور خارجه ارزشمند جناب آقای امیر عبداللهیان، آیت الله آل هاشم امام جمعه محترم تبریز، استاندار آذریایجان شرقی را به سلامت برای خدمت به میهن اسلامی و به ملت بزرگ ایران برگرداند.

 

آیت الله العظمی مکارم شیرازی در تماس تلفنی با رئیس دفتر رئیس‌جمهوری پیگیر آخرین وضعیت سانحه پیش‌آمده برای بالگرد حامل رئیس‌جمهوری و همراهانش شد.

 

آملی لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام: از حضرت حق جل‌جلاله به برکت حضرت رضا علیه‌السلام برای رئیس‌جمهور محترم و همکاران خدوم‌شان عافیت و سلامتی مسئلت دارم.

 

سیدحسن خمینی هم در کلاس درس تفسیر نهج البلاغه خود برای رئیس‌جمهوری و تیم همراهانش دعای توسل قرائت کرد.

 

اسحاق جهانگیری، معاون اول دولت‌های یازدهم و دوازدهم با بازنشر استوری صفحه منتسب به سیدابراهیم رئیسی در اینستاگرام، از مردم درخواست کرد برای سلامتی رئیس‌جمهور و همراهان نذر ختم صلوات کنند.

سعید جلیلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام: برای سلامتی رئیس جمهور و همراهانش دست به دعا شویم. امن یجیب المضطر اذا دعاه و یکشف السوء

عباس آخوندی وزیر مسکن دولت روحانی: هلیکوپتر رئیس جمهور دچار سانحه شده و همه‌ ملت ایران نگران سلامتی ایشان هستند. وحدت ملی، هم‌دلی و آرزوی سلامتی برای ایشان و همراهان با وجود تمام اختلاف دیدگاه‌های اساسی خواست هر ایرانی وطنخواه است.

 

عباس عراقچی، دبیر شورای راهبردی روابط خارجی: سلامتی رئیس جمهور و همراهان ایشان، به ویژه دوست و همکار عزیزم دکتر امیرعبداللهیان، و بازگشت آنان به آغوش ملت و خانواده هایشان را خاضعانه از خداوند متعال مسئلت می‌کنم.

 

عبدالناصر همتی، رئیس سابق بانک مرکزی: درشب میلاد امام رضا (ع) امیدوارم ضامن سلامت رئیس جمهور محترم کشورمان و همراهانشان باشد.

مسعود پزشکیان، نماینده تبریز:برای رئیس محترم جمهور، امام جمعه محترم، استاندار آذربایجان‌شرقی، وزیر امور خارجه و سایر همراهانشان آرزوی سلامتی دارم. امیدوارم هر چه زودتر خبر سلامتی ایشان را بشنویم.

 

حدادعادل، نماینده پیشین مجلس: «در این شرایط سخت بیم و امید برای مساعدت رئیس‌جمهور عزیز و سختکوش کشور و همراهان خدمتگزار وی دعا می‌کنم.»

 

6034064

مجید انصاری، عضو مجمع تشخیص: خبر سانحه برای بالگرد حامل رئیس جمهور محترم و عزیز و همراهانشان را با نگرانی دنبال می کنم و ملتمسانه و متواضعانه از درگاه خداوند متعال در این شب میلاد با سعادت حضرت رضا(ع) تقاضا دارم آنها را با سلامت به آغوش ملت بازگرداند.امشب در مسجد جماران و در مراسم میلاد علی بن موسی الرضا(ع) برای این عزیزان دعا کردیم. امیدواریم خبر سلامت انها به ملت برسد.

طحان نظیف، سخنگوی شورای نگهبان: ان‌شاءالله به دعای مؤمنین خبر سلامتی رئیس جمهور و همراهان‌شان قلوب ملت ایران را شادمان کند.

 

علی مطهری، نماینده پیشین تهران: مردم قلبا آیت‌الله رئیسی را دوست دارند و همه از سانحه‌ای که پیش آمد ناراحت شدند. همه آرزوی سلامتی برای ایشان را دارند و امیدواریم که هر چه زودتر خبرهای خوبی از سلامتی رئیس‌جمهور منتشر شود.

نظر شما