شناسهٔ خبر: 66746677 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

احکام شوراي پژوهش و نوآوري شهرداري منطقه 10 تنفيذ شد

صاحب‌خبر -
احکام شوراي پژوهش و نوآوري شهرداري منطقه 10 تنفيذ شد
خبرگزاری آریا - نشست شورای پژوهش و نوآوری شهرداری منطقه 10 با هدف شناخت رویکردها و برنامه‌های تحقیقاتی برگزار و طی آن احکام رئیس و دبیر شورا تنفیذ شد.

به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 10، نشست شورای پژوهش و نوآوری شهرداری منطقه 10 با حضور عطاءالله رفیعی آتانی رئیس مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر و مهدی اخ الصنایع‌ شهردار منطقه برگزار شد، ابتدا گزارشی از اقدامات و طرح های پژوهشی منطقه ارائه و در ادامه هریک از معاونان موارد پژوهشی مورد نیاز هر حوزه را بیان کردند.
در این نشست مهدی اخ الصنایع‌ شهردار منطقه 10 ضمن تبیین شرایط خاص منطقه به لحاظ موقعیت جغرافیایی، اجتماعی و فرهنگی، خواستار اجرای پژوهش های کلان و آینده نگر شد و گفت: هم اکنون خیابان امام خمینی (ره) تنها خیابان اصلی منطقه 10 است که با افتتاح محور شهید رنجبر با عرض 30 متر، این دو خیابان، خیابانهای اصلی این منطقه می‌شوند.
وی با بیان اینکه سال گذشته رکورد صور پروانه ساختمانی در منطقه 10 رقم خورد، افزود: با برنامه‌ریزی های صورت گرفته در تلاشیم با صدور پروانه نوسازی در بافت‌های فرسوده به صورت تجمیع پلاک، شاهد رونق ساخت و ساز در این منطقه باشیم.
شهردار منطقه 10 گفت: این منطقه هم فرصت خدمت و هم به لحاظ اقتصادی و اجتماعی پتانسیل ویژه‌ای دارد که با برنامه‌ریزی می‌تواند به یکی از بهترین مناطق شهر تهران مبدل شود.
در ادامه این نشست، عطاءالله رفیعی آتانی رئیس مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر، هدف از تشکیل این جلسات را اسـتفاده از فرصت‌های نوآورانه، ساماندهی جایگاه پژوهش و بسترسـازی بـرای اتخاذ تصمیمات مبتنی بر پژوهش های تخصصی در قلمرو مکانی مناطق، جلوگیری از موازی کاری در امور پژوهشی و در چـارچوب وظایف تعیین شده، دانست.
گفتنی است؛ در پایان این نشست، احکام رئیس و دبیر شورای پژوهش و نوآوری منطقه توسط آتانی رئیس مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران به مهدی اخ الصنایع‌ شهردار منطقه 10 و مسعود خسروی معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی تنفیذ شد.
انتهای پیام/
خبرگزاری آریا
تنفیذ
خبرگزاری آریا
" alt="خبرگزاری آریا" width="100%" />

نظر شما