شناسهٔ خبر: 66745300 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

برگزاري جشن بزرگ «حسنات» در دهه کرامت

صاحب‌خبر -
برگزاري جشن بزرگ «حسنات» در دهه کرامت
خبرگزاری آریا - معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه یک از برگزاری جشن بزرگ «حسنات» با شعار آینده شبیه توست در مرکز هنری الماس ایرانیان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، سلیمه رودکی معاون اجتماعی و فرهنگی گفت: این جشن با حضور 600 نفر از نوجوانان دختر سطح منطقه و همکاری معاونت فرهنگی و تبلیغات ستاد آجا با حضور رضا بساطی شهردار ناحیه 9 در مجتمع فرهنگی هنری الماس ایرانیان برگزار شد.
وی افزود: این مراسم که با حضور خادمان امام رضا (ع) به اجرا درآمد، شامل بخش های سخنرانی، اجرای سرود، استندآپ کمدی، پذیرایی و تقدیم اقلام فرهنگی بود.
رودکی تصریح کرد: در همین راستا جشن دختران آینده در مجموعه فرهنگی ورزشی شهربانو نیز برای دانش آموزان دبستان های سما و زینب در مجموعه فرهنگی ورزشی شهربانو با اجرای برنامه های مختلف از جمله تن پوش عروسکی، مسابقه ورزشی، تقدیر از دانش آموزان برتر، اجرای سرود و شاهنامه خوانی و ... برگزار و در پایان این برنامه پذیرایی و توزیع هدیه در بین کلیه دانش آموزان انجام و در حاشیه نیز جشنواره غذا و بازارچه محلی نیز برپا شد که با استقبال خوب بانوان مواجه شد.
انتهای پیام/

نظر شما