شناسهٔ خبر: 66741901 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

اهدای بیش از هزار بسته معیشتی توسط پالایشگاه آبادان در طرح کمک‌های مومنانه

شرکت پالایش نفت آبادان در سومین مرحله از مشارکت در طرح کمک‌های مومانه، بیش از یک هزار بسته معیشتی را به نیازمندان اهدا کرد. شرکت پالایش نفت آبادان در سومین مرحله از مشارکت در طرح کمک‌های مومانه، بیش از یک هزار بسته معیشتی را به نیازمندان اهدا کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، در آستانه میلاد امام رضا(ع) بیش از یک هزار بسته معیشتی به ارزش ۱۰ میلیارد ریال توسط شرکت پالایش نفت آبادان تهیه و برای توزیع میان نیازمندان، تحویل ارگان‌های حمایتی و گروه های جهادی شد.

مدیرعامل شرکت پالایش نفت آبادان در حاشیه آغاز توزیع این بسته‌های معیشتی که در قالب مراسمی در سالن ورزشی 17 شهریور یکی از مجموعه های ورزشی این شرکت برگزار شد، اظهار کرد: در دهه کرامت و آستانه میلاد امام رضا(ع) شرکت پالایش نفت آبادان، سومین مرحله از توزیع بسته‌های معیشتی را به دستور مقام معظم رهبری انجام داد.

حکیم قیم افزود: این شرکت امسال برای توزیع بیش از یک هزار بسته معیشتی با ارزشی در حدود 10 میلیارد ریال برنامه‌ریزی کرده و این بسته‌ها قرار است در اختیار کمیته امام خمینی(ره)، بهزیستی، گروه‌های جهادی و دیگر متصدیان توزیع این اقلام قرار بگیرد تا به دست نیازمندان و کم برخورداران برسد.

سومین مرحله مشارکت پالایشگاه آبادان در طرح کمک‌های مومنانه

فرمانده بسیج اصناف و بازاریان به پیشینه آغاز حرکت توزیع کمک‌های مومنانه به دستور رهبری اشاره کرد و افزود: این حرکت ابتدا در مساجد و توسط گروه‌های مردمی انجام شد و در ادامه شرکت‌های بزرگ به این حرکت پیوستند و امروز شاهد این هستیم که شرکت پالایش نفت آبادان هزار بسته معیشتی را در قالب همین طرح در آستانه سالروز میلاد امام هشتم اهدا کرد و این حرکت ادامه‌دار خواهد شد.

سردار غلامرضا حسن‌زاده اشتغال‌زایی را دستاورد دیگر توزیع این بسته‌های کمک معیشتی دانست و افزود: سبدهایی که امروز برای توزیع اقلام استفاده شد از گروه صنایع‌دستی بود و به عبارتی برای دسته‌ای از افراد ایجاد اشتغال کرد و می‌توان این‌گونه نتیجه گرفت که طرح اهدای کمک‌های مومنانه از توزیع بسته‌های کمک معیشتی در حال ایجاد اشتغال نیز می باشد.

لازم به ذکر است که بسته های معیشتی در سومین مرحله از اجرای کمک‌های مومنانه از سوی شرکت پالایش نفت آبادان قرار است میان مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره)، بهزیستی و خانواده‌های تحت پوشش موسسه‌های خیریه توزیع شود.

انتهای پیام/

نظر شما