شناسهٔ خبر: 66731958 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: تجارت آنلاین | لینک خبر

چرخ خیاطی کاچیران بهتر است یا مارشال

برندهای چرخ خیاطی کاچیران و مارشال دو کمپانی مشهور چرخ خیاطی در ایران هستند. درصد بسیار بالایی از چرخ خیاطی های موجود در بازار، ساخته این دو کمپانی بزرگ تولید چرخ خیاطی هستند.‌ هر دوی این شرکت ها اجناس با کیفیتی روانه بازار می‌کنند؛ با این وجود شما می‌توانید با شناخت نقاط قوت و ضعف هر محصول، خرید بهتری را تجربه کنید.

صاحب‌خبر -

چرخ خیاطی کاچیران بهتر است یا مارشال

برندهای چرخ خیاطی کاچیران و مارشال دو کمپانی مشهور چرخ خیاطی در ایران هستند. درصد بسیار بالایی از چرخ خیاطی های موجود در بازار، ساخته این دو کمپانی بزرگ تولید چرخ خیاطی هستند.‌ هر دوی این شرکت ها اجناس با کیفیتی روانه بازار می‌کنند؛ با این وجود شما می‌توانید با شناخت نقاط قوت و ضعف هر محصول، خرید بهتری را تجربه کنید. 

در این مطلب راجع به مزایا و معایب خرید هر یک از چرخ های خیاطی مارشال و کاچیران، مطالب مهمی ذکر شده است. به علاوه راجع به قیمت چرخ خیاطی کاچیران، میزان رضایت خریداران از هر برند و… اطلاعات مهمی ارائه شده است. 

معرفی شرکت چرخ خیاطی کاچیران

کاچیران نامی آشنا در صنعت تولید چرخ های خیاطی است که فعالیت خود را از دیرباز و از سال 1359 آغاز کرده است. این شرکت بزرگترین تولید کننده چرخ خیاطی های ایرانی است که توانسته همواره محصولات خود را پا به پای برند های جهانی به روز کند. کاچیران از ماشین آلات پیشرفته و به روز برای ساخت چرخ های خیاطی استفاده می‌کند.

تولیدات این شرکت انواع مختلفی دارند و از چرخ های خیاطی ابتدایی و مناسب برای مبتدی تا چرخ های خیاطی حرفه‌ای توسط کاچیران تولید و روانه بازار می‌شوند. از جمله مدل‌ های محبوب چرخ خیاطی کاچیران می‌توان به: کاچیران مدل 6150 (مناسب برای مبتدیان و کارهای خانگی)، کاچیران مدل 6220 (چرخ خیاطی کامپیوتری و دارای دکمه تنظیم سرعت) و کاچیران مدل 6340 اشاره کرد. 

معرفی شرکت چرخ خیاطی مارشال 

معمولا پس از شرکت کاچیران، چرخ های خیاطی مارشال بیشترین طرفدار را در بین این دسته محصولات دارند. برند چرخ خیاطی مارشال تایوانی است و به دلیل کیفیت بالای محصولات و در نظر گرفته سلیقه مشتریان در تولید چرخ های خیاطی، شهرتی جهانی دارد. به همین دلیل محصولات شرکت مارشال توانسته است محصولات خود را به کشور های مختلف دنیا صادر کند. 

کمپانی مارشال هم طیف گسترده ای از انواع چرخ های خیاطی را ارائه می‌دهد که برخی مدل های محبوب‌ تر آن به شرح زیر هستند: مارشال مدل EM100 (مناسب برای افراد تازه کار)، چرخ خیاطی مارشال مدل PM200 (چرخ خیاطی کامپیوتری و دارای 15 مدل طرح دوخت) و چرخ خیاطی مارشال مدل 10EP (دارای بیش از 100 طرح دوخت و صفحه نمایش لمسی) 

مقایسه ویژگی‌ ها و قیمت چرخ خیاطی کاچیران و مارشال 

به صورت کلی چرخ خیاطی کاچیران نسبت به محصولات شرکت مارشال قیمت مقرون به صرفه تری دارد. قیمت چرخ های خیاطی کاچیران حدودا بین بازه 2 الی 10 میلیون تومان است. در صورتی که هزینه تهیه چرخ خیاطی مارشال حدود 3 تا 20 میلیون تومان تخمین زده می‌شود. در ادامه ویژگی‌ های کلی محصولات کاچیران را نسبت به چرخ های مارشال مقایسه می‌کنیم. 

 

تنوع و کیفیت بالا

خوشبختانه تنوع و کیفیت متولیدات هر دو شرکت در سطح مطلوبی قرار دارد. با این وجود چرخ خیاطی های کاچیران از تنوع بالایی برخوردار هستند. از طرفی شرکت مارشال از بهترین متریال موجود برای ساخت چرخ های خیاطی استفاده می‌کند و محصولاتش دارای برترین استاندارد های ممکن در حوزه تولید چرخ خیاطی است. 

دسترسی آسان به محصولات 

دسترسی آسان یکی دیگر از ملاک های مهم در مقایسه برند مارشال و کاچیران محسوب می‌شود. طبیعتاً دسترسی به محصولات شرکت کاچیران راحت تر خواهد بود. به علاوه امکان پیدا کردن قطعات این محصولات در بازار راحت تر است. البته نمایندگی مارشال انواع چرخ های خیاطی این شرکت را به بازار ایران ارسال کرده است. بنابراین دسترسی افراد به محصولات هر دو شرکت در سطح خیلی خوبی قرار دارد.  

نو آوری و آپشن‌ ها

تولید چرخ های خیاطی با قابلیت دوخت های سریع، تنظیمات پیشرفته و دیگر قابلیت ها، همواره مورد توجه شرکت های مختلف بوده و هست. شرکت مارشال به واسطه داشتن تجارب گسترده، در حال به روز رسانی قابلیت چرخش های خیاطی ساخت این شرکت است. البته کاچیران هم تمام تلاش خود را به کار گرفته است تا قابلیت های جدید را به محصولات خود اضافه کند‌. 

چرخ خیاطی کاچیران برای چه کسانی مناسب است؟ 

مشتریان شرکت کاچیران همواره طیف وسیعی از افراد علاقمند به حوزه خیاطی را در بر گرفته اند. تولیدات این شرکت تنوع خوبی دارد و بنابراین می‌تواند برای افراد مبتدی تا خیاطان حرفه‌ای مناسب باشد. سوابق کاچیران به خوبی نشان داده است که محصولات این شرکت به خوبی توانسته پاسخگوی نیاز خیاطان حرفه ای داخلی هم باشد. 

کاچیران پیشگام در زمینه تولید چرخ های خیاطی با قابلیت های روز دنیا است و به همین تمامی افرادی که به دنبال یک چرخ خیاطی مقرون به صرفه با قیمت مناسب هستند، محصولات کاچیران را انتخاب می‌کنند. به علاوه چرخ های خیاطی این شرکت، بهترین گزینه برای افرادی است که کیفیت بالا اهمیت می‌دهند. 

چرخ خیاطی کاچیران بهتر است یا مارشال

چرخ خیاطی مارشال برای چه کسانی مناسب است؟

شرکت مارشال همواره محصولات خود را با داشتن بالاترین استاندارد های روز دنیا عرضه کرده است. چرخ خیاطی های مارشال برای خانم های خانه دار و علاقمند به خیاطی بسیار عالی است. محصولات این شرکت دوام بالایی دارند و می‌توانید سالیان سال از آن استفاده کنید. 

به علاوه تولیدات مارشال برای کسانی که به دنبال یک چرخ خیاطی با کارایی بالا و با قیمت مناسب هستند، می‌توانند از محصولات شرکت مارشال استفاده کنند. همچنین اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که راحتی کار با چرخ خیاطی و ظرافت کار برای آن‌ها در اولویت قرار دارد، می‌توانید از چرخ خیاطی های تولید مارشال استفاده کنید. 

بیشترین سهم بازار در اختیار برند مارشال است یا کاچیران؟

آنچه مسلم است، این دو برند همواره به صورت پایاپای در تصرف بازار با یکدیگر رقابت داشته اند. در نتیجه می‌توان گفت که هردوی آن‌ها سهم بسیار بزرگی از بازار چرخ خیاطی ایران را در اختیار دارند و رضایت مشتریان از خرید هر دو برند، به صورت رضایت بخشی بالا است. بنابراین می‌توانید با خیال راحت از این دو برند خرید کنید.‌

نظر شما