شناسهٔ خبر: 66731384 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

در راستای اجرای مقررات ملی و کنترل ساختمان انجام شد؛

بازديد گروه مشترک کنترل مضاعف از پروژه‌هاي سطح شهرستان قوچان

صاحب‌خبر -
بازديد گروه مشترک کنترل مضاعف از پروژه‌هاي سطح شهرستان قوچان
خبرگزاری آریا - با دستور مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی گروه گشت مشترک کنترل مضاعف از پروژه‌های سطح استان تشکیل و پروژه‌های سطح شهرستان قوچان بررسی شد.

به گزارش خبرگزاری آریا (خراسان رضوی)، احمد باصری رییس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان اداره کل راه و شهرسازی در حاشیه بازدید مشترک کنترل مضاعف از پروژه های سطح استان خراسان رضوی، در جلسه با شهرداران قوچان، آلماجق و شهر کهنه، رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان قوچان، معاون فرماندار، نمایندگان سازمان نظام کاردانی استان آخرین وضعیت اجرای مقررات ملی ساختمان در شهرستان قوچان را بررسی کردند.
باصری ازغندی با اشاره به الزامی بودن قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان خواستار تلاش جدی شهرداران جهت اجرایی شدن این قوانین در شهرهای مختلف استان شد.
در این جلسه به صورت مواردی همچون موضوعات مربوط به صدور پروانه در سایت های نهضت ملی مسکن، بررسی کمی و کیفی نظارت بر ساخت و سازها در سایت 44 هکتاری نهضت ملی مسکن و پروژه های انبوه سازی و .... رسیدگی شد.
گفتنی است در این دیدار اعتضادی مسئول مشاوره و پیگیری های ویژه معاونت مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی نیز حضور داشت.

نظر شما