شناسهٔ خبر: 66725880 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

رئیس دامپزشکی نهاوند خبر داد: ارائه ۸ خدمت دامپزشکی به مناسبت روز بسیج عشایری در نهاوند

رئیس دامپزشکی نهاوند از ارائه ۸ خدمت دامپزشکی به مناسبت روز بسیج عشایری در منطقه عشایری بخش خزل شهرستان خبر داد. رئیس دامپزشکی نهاوند از ارائه ۸ خدمت دامپزشکی به مناسبت روز بسیج عشایری در منطقه عشایری بخش خزل شهرستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، توکلی با اعلام این خبر، گفت: در راستای سیاست‌های اداره کل دامپزشکی استان همدان و به مناسبت فرارسیدن ۲۹ اردیبهشت روز «بسیج عشایری» و دهه کرامت با هدف پیشگیری از بیماری‌های واگیر دامی و همچنین بیماری‌های مشترک بین انسان و دام از جمله هاری و تب مالت جهت ارائه خدمات دامپزشکی رایگان به مناطق کم برخوردار، اردوی جهادی اداره دامپزشکی نهاوند در یکی از مناطق عشایری بخش خزل برگزار شد.

وی گفت: فرصتی بوجود آمد تا دامپزشکان و کارشناسان اداره دامپزشکی شهرستان نهاوند با حضور حجت الاسلام ترکاشوند نماینده ولی فقیه در جهادکشاورزی و مهندس ظفری مسئول امور دام جهادکشاورزی شهرستان در مناطق محروم ، خدمات مورد نیاز دامداران را بطور رایگان ارائه نمایند.

رئیس دامپزشکی نهاوند، اظهار داشت: این اردو در راستای سیاستهای اداره کل دامپزشکی استان با هدف پیشگیری از بیماری‌های واگیر دامی و به منظور حفظ سرمایه دامی و ایجاد رضایتمندی جامعه عشایری برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: در این اردو خدمات رایگان دامپزشکی همچون واکسیناسیون دام سبک (آبله و بروسلوز) ، واکسیناسیون هاری ، سم پاشی بدن  دام و جایگاه دامی، تشخیص و درمان بیماری‌های دامی، ارائه مشاوره های بهداشتی صورت پذیرفت که علاوه بر حفظ و نگهداری از سرمایه های دامی، کمکی در جهت کاهش هزینه های درمانی دامداران و عشایر می باشد.

انتهای پیام

نظر شما