شناسهٔ خبر: 66724488 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان نهاوند خبر داد:

برگزاری اردوی جهادی به مناسبت روز «بسیج عشایری» در منطقه عشایری نهاوند

فاطمه ظفری

سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان نهاوند گفت: در راستای سیاست‌های اداره‌کل دامپزشکی استان همدان و به مناسبت فرارسیدن ۲۹ اردیبهشت روز «بسیج عشایری» و دهه کرامت اردوی جهادی اداره دامپزشکی شهرستان نهاوند برگزار شد.

صاحب‌خبر -

توکلی اظهار کرد: این اردوی جهادی با هدف پیشگیری از بیماری‌های واگیر دامی و همچنین بیماری‌های مشترک بین انسان و دام از جمله هاری و تب‌مالت برای ارائه خدمات دامپزشکی رایگان به مناطق کم‌برخوردار، در یکی از مناطق عشایری بخش خزل برگزار شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی اداره دامپزشکی نهاوند ، وی ادامه داد: فرصتی بوجود آمد تا دامپزشکان و کارشناسان اداره دامپزشکی شهرستان نهاوند با حضور حجت‌الاسلام ترکاشوند نماینده ولی فقیه در جهادکشاورزی و ظفری مسئول امور دام جهاد کشاورزی شهرستان در مناطق محروم، خدمات مورد نیاز دامداران را بطور رایگان ارائه کنند.

توکلی بیان کرد: این اردو در راستای سیاست‌های اداره‌کل دامپزشکی استان با هدف پیشگیری از بیماری‌های واگیر دامی و به منظور حفظ سرمایه دامی و ایجاد رضایتمندی جامعه عشایری برگزار شد.

به گفته وی در این اردو خدمات رایگان دامپزشکی همچون واکسیناسیون دام سبک(آبله و بروسلوز)، واکسیناسیون هاری، سم‌پاشی بدن دام و جایگاه دامی، تشخیص و درمان بیماری‌های دامی، ارائه مشاوره‌های بهداشتی صورت پذیرفت که علاوه بر حفظ و نگهداری از سرمایه‌های دامی، کمکی در راستای کاهش هزینه‌های درمانی دامداران و عشایر است.

انتهای پیام 

برچسب‌ها:

نظر شما