شناسهٔ خبر: 66723341 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

تهرانی‌ها احتیاط کنند: وزش باد خیلی شدید در تهران

اداره کل هواشناسی استان تهران از وزش باد شدید تا خیلی شدید در تهران تا فردا (۳۰ اردیبهشت) و افزایش دما تا سه‌شنبه (اول خرداد) خبر داد.

صاحب‌خبر -

بر پایه بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و واکاوی الگو‌های همدیدی، آسمان استان تهران طی سه روز آینده صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد و در برخی ساعات با افزایش ابر در برخی مناطق به‌ویژه ارتفاعات گاهی رگبار پراکنده و رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود.

امروز و فردا (۲۹ و ۳۰ اردیبهشت) در سطح استان به‌ویژه در نیمه جنوبی و بخش‌های غربی در بعضی ساعات وزش باد شدید تا خیلی شدید با احتمال خیزش موقت گرد و خاک مورد انتظار است.

از بعد از ظهر روز سه شنبه تا چهارشنبه (۱ و ۲ خرداد) با نفوذ و فعالیت سامانه بارشی در سطح استان به‌ویژه در ارتفاعات و مناطق غربی آسمان نیمه ابری تا ابری در بعضی ساعات بارش باران گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید دور از انتظار نیست.

از فردا تا روز سه شنبه (۳۰ اردیبهشت تا اول خرداد) روند افزایش نسبی دما و روز چهارشنبه (۲ خرداد) کاهش دما در سطح استان پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ورامین و فرودگاه امام (ره) با بیشینه دمای ۲۸ درجه سانتیگراد گرم‌ترین ایستگاه‌های استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده‌اند.

تهرانی‌ها احتیاط کنند: وزش باد خیلی شدید در تهران

آسمان تهران فردا (۳۰ اردیبهشت‌ماه) قسمتی ابری تا نیمه ابری همراه با وزش باد، در بعضی ساعت‌ها افزایش ابر با حداقل دمای ۱۶ و حداکثر دمای ۲۶ درجه سانتیگراد و طی دوشنبه (۳۱ اردیبهشت‌ماه) قسمتی ابری، به‌تدریج ابری، همراه با وزش باد با حداقل دمای ۱۷ و حداکثر دمای ۲۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

نظر شما