شناسهٔ خبر: 66720284 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

نقش آفرینی مردم در موضوعات علمی هدف مجتمع علم و فناوری اسوه

مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری کشور با اشاره به نقش مردم در عرصه‌های مختلف و دستیابی به موفقیت تأکید کرد: باید موضوعات علمی را مردمی کنیم.

صاحب‌خبر -

روح‌الله رضوی‌نژاد در گردهمایی مسئولان بسیج علمی و دانش و پژوهش سپاه‌های استانی که به میزبانی بسیج علمی فارس در شیراز برگزار شد، گفت: رهبر معظم انقلاب و فرمانده کل سپاه تاکید ویژه‌ای بر موضوعات علمی دارند تا مسیر رسیدن به تمدن نوین اسلامی میسر شود.

او با بیان اینکه علم و فناوری، قدرت می‌آورد، بیان کرد: هرجا کار به مردم سپرده شد، شاهد موفقیت بوده‌ایم و هرجا در انحصارگروهی خاص قرار گرفت، به مشکل خورده‌ایم، لذا باید موضوعات علمی را نیز مردمی کنیم.

رضوی‌نژاد با تصریح اینکه برگزاری گردهمایی مسئولین بسیج علمی، پژوهشی و فناوری و دانش و پژوهش سپاه‌های استانی در دهه کرامت در شیراز، در عمل بسترسازی برای نقش‌آفرینی مردم در حوزه علم وفناوری است، تصریح کرد: با این رویداد امیدواریم تاثیرات خوبی را داشته و تحولی مناسب را در برنامه سال شاهد باشیم.

مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری کشور درخصوص مجتمع علم و فناوری اسوه فارس نیز بیان کرد: در مجتمع اسوه فارس، فضای خوبی برای شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور و هسته‌های علمی فراهم آمده که هدف آن تسهیل نقش‌آفرینی مردم در موضوعات علمی است.

او اظهار کرد: در کشور در حوزه علوم نرم از جمله علوم اجتماعی و انسانی کم توجهی شده است که این مرکز می‌تواند نقش‌آفرینی خوب و موثری داشته باشد، اتفاقی که تاکنون طی چندماه گذشته پیشرفت خوبی داشته و می‌تواند تاثیرات خوبی را در سطح استان داشته و حتی به عنوان الگو در کل کشور مورد استفاده قرار بگیرد.

نظر شما