شناسهٔ خبر: 66720050 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

میکائیلی:

به دنبال تحول‌گرایی و مرزشکنی در حوزه علم و فناوری هستیم

مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان فارس با اشاره به اهمیت تلاش برای گسترش علم و فناوری تأکید کرد: به دنبال تحول‌گرایی و مرزشکنی در حوزه علم و فناوری هستیم.

صاحب‌خبر -

مجید میکائیلی در گردهمایی ملی مسئولان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری و دانش و پژوهش سپاه‌های استانی که به میزبانی بسیج علمی فارس در شیراز برگزار شد، با اشاره به وجود ظرفیت‌ها و زمینه‌های کاری خوبی که در حوزه‌های مختلف علمی، پژوهشی و فناوری در سراسر استان فارس وجود دارد، گفت: سازمان بسیج علمی و معاونت دانش و پژوهش سپاه فجر فارس دست در دست یکدیگر تلاش دارند تا بتوانند با هم قدم‌های مبارکی را در ایجاد جاذبه‌های علمی، کمک به پژوهشگران و رشد پژوهش و فناوری بردارند.

دبیر قرارگاه جهاد علم و فناوری استان فارس با بیان اینکه باید نگاه تحولگرا و مرزشکن به حوزه علم و فناوری داشت، بیان کرد: ما اولین مرکز رشد و نوآوری علوم انسانی با نام صدرا را در اسفندماه سال گذشته در مجتمع علم و فناوری اسوه فارس افتتاح کردیم، موضوعی که رهبری تاکید خاصی بر آن دارند.

 میکائیلی افزود: در حوزه‌های فناوری، مهندسی و علوم تجربی نیز برنامه‌ریزی داریم تا موثر واقع شده و بتوانیم از ظرفیت‌های استان بهره ببریم تا با ایجاد جاذبه‌های علمی، جوانان و مردم را به میدان بیاوریم.

مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهش و فناوری سپاه فجر فارس همچنین گفت: گردهمایی ملی مسئولان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری و دانش و پژوهش سپاه استان‌های کشور در دهه کرامت در شیراز برگزار شد و همچنین این عزیزان از مجتمع علم و فناوری اسوه فارس و شرکت‌های مستقر در آن بازدید کردند.

او ادامه داد: گفتگو‌های خوبی میان مسئولان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری و دانش و پژوهش سپاه استان‌های کشور و شرکت‌های مستقر در مجتمع علم و فناوری اسوه فارس انجام و تبادل دانش و تجربه صورت گرفت.

نظر شما