شناسهٔ خبر: 66713289 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

در تحلیل تکنیکال هفتگی بررسی شد؛

روند حرکتی شاخص‌های بازار سرمایه چگونه خواهد بود؟ +عکس

تحلیلگر بازار سرمایه در رابطه با روند حرکتی شاخص کل بورس و شاخص کل هم‌وزن نکاتی را از منظر تکنیکالی بیان کرد.

صاحب‌خبر -

سید اشکان حسینی تحلیلگر بازار سرمایه در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان در رابطه با روند تکنیکالی شاخص کل بورس گفت: از اردیبهشت سال گذشته تا به امروز شاخص کل و سهم‌های بورسی در حال اصلاح و نوسانات شدیدی بودند و هم اکنون در دو هفته متوالی در حالت منفی قرار داشتند.

این تحلیلگر بازار سرمایه می‌گوید: شاخص کل بورس در حال حاضر به محدوده حمایت خوبی رسیده است و انتظار می‌رود در هفته پیش رو از بازار حمایت شود و این روند فرسایشی به اتمام برسد. اما در صورت از دست رفتن این محدوده، بازار بورس شرایط خیلی بدی پیدا می‌کند و حداقل تا محدوده دو میلیون ۳۰ هزار واحد می‌رود.

شاخص کل

حسینی در رابطه با روند حرکتی شاخص کل هم وزن هم اظهار کرد: بسیاری از سهم های بورسی بر خلاف شاخص هم وزن اصلاح بیشتری را تجربه کرده اند اما این شاخص هم مانند شاخص کل به محدوده حمایت قوی خود رسیده است اما همچنان نشانه های برگشت ظاهر نشده است باید دید در ابتدای هفته چه اتفاقی رخ می دهد.

شاخص کل هم وزن

شایان ذکر است دیدگاه‌های فوق صرفا تکنیکال بوده و عوامل و اخبار زیادی مانند مناسبات سیاسی و تصمیمات اقتصادی، می‌تواند بر روند این شاخص‌ها تاثیر بگذارد.

خبرنگار: کیمیا قلی‌پور 

نظر شما