شناسهٔ خبر: 66710966 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

۴۴ محور مسدود شده در خراسان رضوی بازگشایی شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: از ۵۲ راه اصلی، فرعی و روستایی که در استان بر اثر سیلاب مسدود شده بود، تاکنون ۴۴ محور با تلاش راهداران بازگشایی شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش قدس خراسان، جعفر شهامت اظهار کرد: محور روستایی محسن آباد در شهرستان چناران، راه روستایی تیرگان و محور فرعی درگز – کلات در شهر درگز، راه های روستایی شوریجه سفلی و چاله زرد در سرخس، راه روستایی حسین آباد و فرعی چخماق – کله منار در شهرستان فریمان و محور فرعی کاشمر – نیشابور در شهرستان کاشمر تا برقراری ایمنی کامل همچنان مسدود است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی در خصوص انسداد و استفاده موقت از راه انحرافی در بعضی از محورهای روستایی بیان کرد: راه های روستایی سلطان آباد نمک در بخش احمدآباد، شلگرد در طرقبه شاندیز و شورقلعه در حوزه سرخس با ایجاد راه انحرافی در این مناطق قابل تردد شده است.

وی تاکید کرد: کاربران جاده ای و مسافرین محترم جهت کسب اطلاع از آخرین شرایط ترافیکی و جوی محورها و همچنین اطلاع از انسدادها و یا محدویت‌های احتمالی موجود در سطح راه های استان می‌توانند در هر ساعت شبانه روز با شماره تلفن گویای ۱۴۱ تماس حاصل فرمایند.

نظر شما