شناسهٔ خبر: 66710545 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

مشخص شدن رقبای ۳ تکواندوکار ایران در روز پایانی مسابقات قهرمانی آسیا

سه تکواندوکار ایران در روز پایانی رقابتهای قهرمانی آسیا رقبای خود را شناختند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، بیست و ششمین دوره رقابت های  تکواندوی قهرمانی آسیا با حضور ۲۴۴ تکواندوکار از ۳۳ کشور به میزبانی ویتنام در حال برگزاری است. ایران در روز پایانی این رقابتها ۳ نماینده دارد و علیرضا خوش روش، آرین سلیمی و یلدا ولی نژاد به مصاف رقبایشان می روند.

یلدا ولی نژاد در وزن ۶۷- کیلوگرم ابتدا به مصاف «مین جو کواک» از کره جنوبی می رود و در صورت برتری با «جولیا الصادق» نایب قهرمان جهان و قهرمان آسیا از اردن مبارزه می کند. در این وزن ۱۱ تکواندوکار ثبت نام کرده اند.

در وزن ۸۰- کیلوگرم ۱۳ تکواندوکار به رقابت خواهند پرداخت. علی خوش روش نماینده ایران ابتدا به مصاف «هوانگ» از چین تایپه می رود و سپس «سوخرات سالائوف» تکواندوکار عنوان دار ازبکستانی را پیش رو دارد.

آرین سلیمی، تکواندوکار المپیکی ایران نیز در نخستین مبارزه خود در وزن ۸۷+ کیلوگرم به مصاف «مین بائه مون» از کره جنوبی می رود. سلیمی در صورت برتری در مبارزه نخست با یکی از تکواندوکاران پاکستان، چین یا کویت برای صعود به دیدار نهایی پیکار می کند.

پیش از این مهدی حاج موسایی و محمد حسین یزدانی دو مدال طلا برای ایران کسب کردند. مهران برخورداری و ملیکا میرحسین به مدال نقره رسیدند و ابوالفضل زندی، متین رضایی، سعیده نصیری هم صاحب مدال برنز شدند.

 

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما