شناسهٔ خبر: 66710337 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

سه تکواندوکار کشورمان حریفان خود را شناختند

روز پایانی مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا، فردا(شنبه - ۲۹ اردیبهشت ماه) برگزار می‌شود و سه نماینده کشورمان به مصاف رقبای خود خواهند رفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روز پایانی بیست و ششمین دوره مسابقات  تکواندو قهرمانی آسیا، فردا(شنبه - 29 اردیبهشت ماه) در شهر دانانگ کشور ویتنام برگزار می‌شود و سه نماینده کشورمان  به رقابت با رقبای خود می‌پردازند. 

یلدا ولی‌نژاد در جدول  وزن 67- کیلوگرم که با حضور 11 تکواندوکار برگزار می‌شود،  پس از استراحت در دور نخست به مصاف مین جو کواک از کره جنوبی خواهد رفت و در صورت برتری حریف جولیانا الصادق از اردن خواهد شد.

علی‌ خوش‌رو در وزن 80- کیلوگرم ابتدا به مصاف هوانگ از چین تایپه می‌رود و در ادامه در صورت برتری حریف سوخرات سالائوف از ازبکستان خواهد شد. در این وزن 13 تکواندوکار حضور دارند. 

آرین سلیمی، تکواندوکار المپیکی کشورمان در نخستین مبارزه خود در وزن 87+ کیلوگرم به مصاف مین بائه‌مون از کره‌جنوبی می‌رود. در این وزن 10 تکواندوکار حضور دارند. 

تیم ملی کشورمان در دور روز ابتدایی مسابقات قهرمانی آسیا موفق به کسب دو مدال طلا (مهدی حاج موسایی و محمد حسین یزدانی)، دو مدال نقره(مهران برخورداری و ملیکا میرحسین) و سه مدال برنز( ابوالفضل زندی، متین رضایی، سعیده نصیری) شده است. 

هدایت تیم ملی تکواندو ایران در بخش بانوان برعهده مینو مداح است و مجید افلاکی نیز سرمربی تیم ملی مردان است. 

انتهای پیام/ 

نظر شما