شناسهٔ خبر: 66709820 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

صعود حبیبی به فینال تورنمنت بوکس قزاقستان/ قشلاقی و فتحی برنز گرفتند

اصغر عبداللهی

در ادامه مسابقات بوکس قزاقستان، علی حبیبی‌نژاد راهی فینال شد و قشلاقی و فتحی به مدال برنز رسیدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، در ادامه تورنمنت بین‌المللی بوکس قزاقستان، عصر امروز (جمعه - ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) بوکسورهای ایران مقابل حریفان خود به روی رینگ رفتند که علی حبیبی‌نژاد، با کسب پیروزی مقابل سومین حریف قزاق، راهی فینال شد و مدال نقره خود را قطعی کرد.

در جریان مبارزات مرحله نیمه‌نهایی این تورنمنت سه نماینده ایران به مصاف حریفان رفتند که ابتدا در وزن ۶۳.۵ کیلوگرم، علی حبیبی‌نژاد برابر ژاندوس‌ حیدرعلی‌اف‌ از قزاقستان پیروز شد تا با غلبه بر سه بوکسور میزبان، مقتدرانه فینالیست شود. او فردا (شنبه) برای کسب مدال طلا باید به مصاف "مهدینوف" ازبکستانی برود.

در وزن ۸۰ کیلوگرم اما میثم قشلاقی با توتاربیک‌ تانگالتیا دارنده نقره جهان و طلای بازی‌های آسیایی از چین مبارزه کرد و نتوانست به برتری دست یابد. به این ترتیب او با کسب مدال برنز، باید به کار خود پایان دهد.

همچنین در وزن ۹۲ کیلوگرم نیز علی فتحی با توگامبای‌ از قزاقستان مبارزه کرد که نتوانست مقابل نماینده میزبان به پیروزی برسد و همانند قشلاقی به کسب مدال برنز این مسابقات بسنده کرد.

دانیال شه‌بخش، کسری طهماسبی و روزبه صفری سایر نفرات ایران در این تورنمنت بودند که از دور مسابقات کنار رفتند.

بوکسورهای ایران در ادامه برنامه‌های آماده‌سازی خود برای حضور در مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۲۴ پاریس، در لین تورنمنت تدارکاتی شرکت کرده‌اند. آخرین مرحله مسابقات انتخابی المپیک، از چهارم خرداد به میزبانی تایلند برگزار می‌شود.

انتهای پیام 

نظر شما