شناسهٔ خبر: 66708963 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

بوکس بین المللی قزاقستان؛

صعود حبیبی‌نژاد به فینال، قشلاقی و فتحی برنزی شدند

علی حبیبی‌نژاد با مغلوب کردن سومین بوکسور قزاقستانی، به مرحله نهایی مسابقات آستانه صعود کرد، قشلاقی و فتحی به نشان برنز رسیدند.

صاحب‌خبر -
بوکس بین المللی قزاقستان؛ صعود حبیبی‌نژاد به فینال، قشلاقی و فتحی برنزی شدند
 
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در ادامه برنامه‌های آماده‌سازی متعددی که فدراسیون بوکس برای تیم ملی در نظر گرفته، تیم کشورمان با ۶ ورزشکار راهی قزاقستان شده و در مسابقات آستانه حضور یافته است. این رقابت‌ها از دوشنبه آغاز به کار کرده است.
 
عصر امروز جمعه ۲۸ اردیبهشت، مبارزات مرحله نیمه‌نهایی برگزار شد و سه نماینده ایران به مصاف حریفان رفتند.
 
در وزن ۶۳.۵ کیلوگرم، علی حبیبی‌نژاد برابر ژاندوس حیدرعلی‌اف از قزاقستان قرار گرفت و این حریف را شکست داد. با این اوصاف، حبیبی‌نژاد با غلبه بر سه بوکسور میزبان، مقتدرانه فینالیست شد تا فردا شنبه ۲۹ اردیبهشت برای کسب نشان طلا به مصاف مهدینوف ازبکستانی برود.
 
در وزن ۸۰ کیلوگرم، میثم قشلاقی با توتاربیک تانگالتیا دارنده نقره جهان و طلای بازی‌های آسیایی از چین مبارزه کرد و نتوانست به برتری دست یابد تا با نشان برنز، به کار خود پایان دهد.
 
در وزن ۹۲ کیلوگرم، علی فتحی با توگامبای از قزاقستان رقابت کرد و این حریف میزبان بود که به برتری رسید تا فتحی به نشان برنز برسد.
 
دانیال شه‌بخش، کسری طهماسبی و روزبه صفری سایر  ایرانی های شرکت کننده در این رقابت ها بودند که از دور مسابقات کنار رفتند.
 
بوکسور‌های ایران برای حضور در مسابقات گزینشی المپیک که از چهارم خرداد در تایلند برگزار می‌شود، خود را آماده می‌کنند.

نظر شما