شناسهٔ خبر: 66706162 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

رسیدگی به مشکلات ۸ بنگاه اقتصادی استان بوشهر

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از رسیدگی ویژه به مشکلات ۸ بنگاه اقتصادی استان از با حضور دبیر ستاد ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور خبر داد.

صاحب‌خبر -

رسیدگی به مشکلات ۸ بنگاه اقتصادی استان بوشهر

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، مهدی صفوی بیان کرد: در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با حضور دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور مسائل و مشکلات ۸ بنگاه اقتصادی در حوزه صمت، میراث فرهنگی و گردشگری و ... به صورت خاص مورد بررسی و تصمیم‌گیری قرار گرفت.

وی با بیان این‌که در حوزه اجرای طرح‌ها و فعالیت واحد‌های صنعتی مسائل متعددی وجود دارد، افزود: موضوعات مطرح شده به‌صورت دستورکار‌های مشخص با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل مرتبط به‌صورت ویژه هر دستور کار مورد بررسی و تعیین تکلیف قرار می‌گیرد.

مدیرکل صمت استان بوشهر عنوان کرد: مسائل مطرح شده شامل تسهیلات بانکی، احیا و راه‌اندازی واحد‌های راکد، تأمین سوخت و زمین، تأمین زیر ساخت‌های انرژی نظیر آب، برق و گاز، بدهی به امور مالیاتی، امهال بدهی‌های معوق بانکی، تأمین مالی و ... بوده که با تعیین مصوبات این کارگروه و ابلاغ به دستگاه‌های اجرایی مربوط می‌تواند به توسعه سرمایه گذاری اقتصادی در حوزه صمت و دیگر حوزه‌ها کمک کنند.

صفوی با اشاره به اهمیت تسریع در رفع مشکلات تولیدکنندگان استان عنوان کرد: تشکیل جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با هدف حمایت ویژه از بنگاه‌های تولیدی در راستای رشد و جهش تولید و افزایش اشتغال‌زایی به صورت مستمر در حال اجرا است.

نظر شما