شناسهٔ خبر: 66703226 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

باید در جنگ اقتصادی و رسانه‌ای دشمن را شکست بدهیم

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: باید پای کار جنگ اقتصادی و رسانه‌ای برویم تا در این جنگ نیز موفق شویم.

صاحب‌خبر -

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در چهارمین یادواره شهدای روستای فشارک از توابع شهرستان کوهپایه گفت: باید در زمینه‌های فرهنگی و اقتصادی عزممان را جزم کنیم تا بتوانیم موفق شویم، باید پای کار جنگ اقتصادی و رسانه‌ای برویم تا در این جنگ هم موفق شویم.


سردار علی فدوی با بیان اینکه شهدا به جایی رسیده‌اند که بالاتر از آن مقامی نیست افزود: طبق روایتی از معصومین، شهید می‌تواند دست همه ما را بگیرد و مراسم برای شهدا برای خود ماست و این معرفت خیلی مهم است.


او  گفت: بیش از ۳ هزار مراسم برای شهدا برگزار شده و مردم معتقدند باید دائما مراسم شهدا را برگزار کنند.


سردار فدوی گفت: دشمنان در این ۴۵ سال هیچگاه از جنگ علیه ایران باز ننشستند و پیروزی‌هایی که به دست آوردیم نه فقط به دلیل توان علمی و نظامی بلکه به واسطه کمک خداوند است.


جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: مردم پس از پیروزی انقلاب اسلامی در همه موارد مانند جنگ تحمیلی، حوادث کردستان و... انجام تکلیف کردند و این همه پیروزی به همین دلیل است.


او  گفت: هر روز قدرت انقلاب اسلامی بالاتر رفته و یک روز نبوده که کشور قدرتش از قبل کمتر باشد، اما دشمنان با امپراطوری رسانه‌ای که در دست دارند، تصویر متفاوتی از ایران به دنیا مخابره می‌کند.


سردار فدوی گفت: مردم پای کار‌های سخت رفتند و پیروز شدند، و اگر در موردی مشکلی داریم، بخاطر آن است که جدی پای کار حل آن نرفته‌ایم.


در این یادواره از یادمان ۶۹ شهید روستای فشارک رونمایی شد.

نظر شما