شناسهٔ خبر: 66700898 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

باید در جنگ اقتصادی و رسانه‌ای دشمن را شکست بدهیم

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: باید پای کار جنگ اقتصادی و رسانه‌ای برویم تا در این جنگ نیز موفق شویم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، سردار علی فدوی، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در چهارمین یادواره شهدای روستای فشارک که شامگاه پنج‌شنبه ۲۷ اردیبهشت ماه برگزار شد، اظهار داشت: شهدا به جایی رسیده‌اند که بالاتر از آن مقامی نیست؛ خوش به حال مردم ما که نسبت به شهدا بصیرت دارند و در سال مراسمات زیادی برای شهدا بر پا می‌کنند.

وی افزود: خدا شهید را در اعلی علیین قرار داده است؛ مقامی که ذهن ما نمی‌تواند کامل به آن خطور کند؛ یک شهید می‌تواند دست همه ما را بگیرد.

سردار فدوی بیان کرد: طبق روایتی از معصومین, شهید می‌تواند دست همه ما را بگیرد و مراسم برای شهدا برای خود ماست و این معرفت خیلی مهم است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: بیش از ۳ هزار مراسم برای شهدا برگزار شده است و مردم معتقدند باید دائما مراسم شهدا را برگزار کنند.

وی ابراز کرد: وقتی در جنگ تحمیلی مورد ظلم صدام واقع شدیم شهدا به فرمان خدا و تکلیف الهی عمل کردند و شهید شدند .

سردار فدوی گفت: دشمنان در این ۴۵ سال هیچگاه از جنگ علیه ایران باز ننشستند و پیروزی‌هایی که به دست آوردیم نه فقط به دلیل توان علمی و نظامی بلکه به واسطه کمک خداوند است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: مردم پس از پیروزی انقلاب اسلامی در همه موارد مانند جنگ تحمیلی، حوادث کردستان و... انجام تکلیف کردند و این همه پیروزی به همین دلیل است.

وی گفت: هر روز قدرت انقلاب اسلامی بالاتر رفته و یک روز نبوده که کشور قدرتش از قبل کمتر باشد اما دشمنان با امپراطوری رسانه‌ای که در دست دارند، تصویر متفاوتی از ایران به دنیا مخابره می‌کند.

سردار فدوی گفت: مردم پای کارهای سخت رفتند و پیروز شدند، و اگر در موردی مشکلی داریم، بخاطر آن است که جدی پای کار حل آن نرفته‌ایم.

وی افزود: باید در زمینه‌های فرهنگی و اقتصادی عزممان را جزم کنیم تا بتوانیم موفق شویم، باید پای کار جنگ اقتصادی و رسانه‌ای برویم تا در این جنگ هم موفق شویم.

در این یادواره سردار عمو مهدی جانشین سپاه صاحب الزمان و امیر سرتیپ میهن‌دوست و برخی از فرماندهان نظامی و مسؤولان استان اصفهان حضور داشتند از یادمان ۶۹ شهید روستای فشارک رونمایی شد.

نظر شما