شناسهٔ خبر: 66702505 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

طوفان الاقصی| رفح آماج بمباران شدید اشغالگران صهیونیست قرار گرفت

جنگ در غزه در حالی وارد دویست و بیست و چهارمین روز خود شد که ارتش اشغالگر از ساعات ابتدایی بامداد چندین نقطه در اردوگاه النصیرات و شهر رفح را آماج بمباران شدید قرار داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین‌الملل ایسکانیوز، ۲۲۴ روز از جنگ خونین در غزه می‌گذرد، جنگی که فاجعه‌بارترین تراژدی بشر پس از جنگ جهانی دوم لقب گرفته و تاکنون ۱۱۵ هزار شهید و مجروح و ۱۰ هزار مفقودی به جا گذاشته است که ۷۰ درصدشان زنان و کودکان بی دفاع هستند.

بیشتر بخوانید

کشتی‌های آمریکایی و صهیونیستی را می‌زنیم

نبرد در غزه این روزها در شمال این باریکه در اردوگاه جبالیا و در جنوب در شهر رفح متمرکز شده است و رزمندگان فلسطینی به شدت در حال مقاومت و وارد کردن تلفات سنگین به اشغالگران هستند؛ تا جایی که شبکه ۱۲ اسرائیل اعلام کرد که خانواده نظامیان این رژیم در نامه‌ای به کابینه جنگ و شخص نتانیاهو نوشته‌اند: «برای جان فرزندانمان ارزش قائل شوید».

از سوی دیگر علی‌رغم هشدارهای جهانی، ارتش اشغالگر از قصد خود برای گسترش تهاجم زمینی در شهر رفح خبر داده و روزنامه عبری‌زبان معاریو اعلام کرد لشکر ۸۹ ارتش رژیم صهیونیستی از شامگاه پنج‌شنبه برای جنگ در رفح وارد این منطقه شده است.

مهمترین تحولات روز ۲۲۴ عملیات طوفان الاقصی را در ادامه دنبال کنید:

*******************************************************

۰۵:۳۴- درگیری‌های شدید در جبالیا

منابع فلسطینی از درگیری‌های شدید میان رزمندگان فلسطینی با نظامیان ارتش اشغالگر در اردوگاه «جبالیا» واقع در شمال غزه خبر دادند.

۰۴:۰۰- گلوله‌باران اطراف بیمارستان «کمال عدوان»

توپخانه ارتش اسرائیل اطراف بیمارستان «کمال عدوان» در شمال نوار غزه را با گلوله‌های توپ هدف قرار داد.

۰۳:۲۳-گفت‌وگوی تلفنی دبیرکل حزب‌الله عراق با اسماعیل هنیه

«ابو حسین الحمیداوی» دبیرکل حزب‌الله عراق در یک تماس تلفنی با «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس گفت‌وگو کرد.

الحمیداوی در این تماس تلفنی گفت: «از برکات طوفان الاقصی یکی این بود که در مدت کمی عراق را به میدان مبارزه اسلامی-عربی در مقابل صهیونیستم باز گرداند».

۰۲:۱۴- بمباران خانه‌ای در اردوگاه النصیرات

جنگنده‌های رژیم اشغالگر خانه‌ای متعلق به خانواده «ابو رحمه» در شمال اردوگاه النصیرات واقع در مرکز غزه را بمباران کردند. در این حمله چندین غیرنظامی شهید و مجروح شدند.

۰۲:۴۵- حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به ایلات

مقاومت اسلامی عراق اعلام کرد که یک «هدف حیاتی» را در ایلات واقع در جنوب فلسطین اشغالی با پهپاد مورد هدف قرار داده است.

۰۲:۳۴- انهدام پهپاد آمریکایی در یمن

منابع خبری یمنی از ره‌گیری و انهدام یک پهپاد آمریکایی از نوع «ام کیو ۹ ریپر» در استان مأرب واقع در شمال شرق یمن خبر دادند.

۰۱:۱۲- بمباران شرق رفح

هواپیماهای رژیم صهیونیستی مناطقی در شرق شهر رفح را بمباران کردند؛ با وجود هشدارهای بین‌المللی مبنی بر حمله گسترده به رفح به دلیل تأثیرات آن بر غیرنظامیان، یوآو گالانت، وزیر جنگ رژیم اشغالگر، روز پنجشنبه اعلام کرد که قصد دارد نیروهای بیشتری را به شهر رفح اعزام کند.

۰۰:۰۵- حملات عزالدین قسام و سرایا القدس در جبالیا و رفح

گروه مقاومت عزالدین قسام (شاخه نظامی حماس) و «سرایا القدس» (شاخه نظامی جهاد اسلامی) اواخر شامگاه پنج‌شنبه از هدف‌گیری نظامیان اسرائیلی و انهدام ماشین‌آلات نظامی اشغالگران در اردوگاه جبالیا واقع در شمال و شهر رفح در جنوب غزه خبر دادند.

در حال تکمیل...

برچسب‌ها:

نظر شما